Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.
Uddyb gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er. Uddyb gerne
Alle på nær den første. Tanker er tanker.. Men alt det andet er totalt upassende hvis man har en partner!
For mig er det når man begynder at skrive seksuelt med en anden
Tænker en retningslinje for utroskab er, når man laver noget med en anden end ens kæreste og ikke vil være åben omkring det overfor sin kæreste og istedet skjuler det.
xoxotasha skriver: Alle på nær den første. Tanker er tanker.. Men alt det andet er totalt upassende hvis man har en partner!
"Du skal være mod andre, som du ønsker de er mod dig"
og for mig ville alt det der være utroskab, lige bortset fra den første.
Tak Jeg har opdaget, at min kæreste har skrevet seksuelt over nettet/mobilen og kunne ikke vurdere med mig selv, om det er utroskab eller bare grænser dertil.
alt det du ikke ville gøre foran din kæreste
Anonym skriver: Tak Jeg har opdaget, at min kæreste har skrevet seksuelt over nettet/mobilen og kunne ikke vurdere med mig selv, om det er utroskab eller bare grænser dertil.
Hvad tænker du så nu, når du læser vores forskellige svar?
Hvis jeg må spørge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128