Hvornår er det utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har sat kryds i alle. Også den første fordi jeg læser den som om  man overvejer/planlægger utroskab.
Hvis det bare er en fantasi er det selvfølgelig helt i orden.

Og stakkels dig at din kæreste skriver seksuelt med andre. Det er naturligvis slet ikke i orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

For mig er de tre sidste utroskab. 

Tanker er tanker. Tror alle har haft seksuele tanker om andre end deres partner på et tidspunkt. Ville blive såret hvis der var følelser indblandet tilgængæld! 

At skrive frækt over nettet eller tale i telefon. hmmm, ville ikke bryde mig om det, men utroskab er det ikke i mine øjne.

Men hvert forhold har jo sine grænser- og heldigvis for det 

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hvad tænker du så nu, når du læser vores forskellige svar?

Hvis jeg må spørge 

Jeg tænker, at jeg er enig med de fleste, men ikke rigtig ville erkende, at han har været mig utro - omend det ikke har været fysisk.

Kærlighed gør blind

Anmeld

19. juni 2013

**Ønskebabyen

xoxotasha skriver:

Alle på nær den første. Tanker er tanker.. Men alt det andet er totalt upassende hvis man har en partner!

ENIG!

Anmeld

19. juni 2013

FruK

Anonym skriver:

Tak Jeg har opdaget, at min kæreste har skrevet seksuelt over nettet/mobilen og kunne ikke vurdere med mig selv, om det er utroskab eller bare grænser dertil.

Jeg vil nok ikke betegne det sim utroskab. Men det betyder ikke, at jeg synes det er ok. Det er da et tillidsbrud af rang.

Ikke fordi jeg fortæller min mand alt... Men jeg gør ikke noget, som jeg ikke ville kunne fortælle ham. Det er grænsen for mig. Utroskab eller ej.

Anmeld

19. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

Jeg har sat kryds i de 3 sidste.

Jeg vil ikke kalde det utroskab ellers, da der ikke har været fysiske berøringer. Ved ikke om det giver mening

Anmeld

19. juni 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg tænker, at jeg er enig med de fleste, men ikke rigtig ville erkende, at han har været mig utro - omend det ikke har været fysisk.

Kærlighed gør blind

Har sat kryds i alle undtagen den første. 

Jeg ville blive meget jaloux og såret hvis man kæreste skrev som du siger din har gjort

Har du konfronteret ham med det?

Ved du hvorfor han har gjort det og hvad der ligger bag?

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Har sat kryds i alle undtagen den første. 

Jeg ville blive meget jaloux og såret hvis man kæreste skrev som du siger din har gjort

Har du konfronteret ham med det?

Ved du hvorfor han har gjort det og hvad der ligger bag?

Jeg har konfronteret ham, og håbe på at få talt om det, når han komme hjem.

Han har givet mig grunden, at han ikke får nok opmærksomhed. Så ville det måske for fanden da hjælpe, hvis han ikke altid var alle andre steder og aldrig hjemme...

Anmeld

19. juni 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg har konfronteret ham, og håbe på at få talt om det, når han komme hjem.

Han har givet mig grunden, at han ikke får nok opmærksomhed. Så ville det måske for fanden da hjælpe, hvis han ikke altid var alle andre steder og aldrig hjemme...

Øv øv..

Men godt det er derfor og ikke fordi han har følelser for en anden. I må snakke om det og prøve om I kan give hinanden mere opmærksomhed. Der skal to til at få det til at lykkes, som du siger hvis han aldrig er hjemme, er det jo ikke din skyld

Anmeld

19. juni 2013

modesty

Det kommer helt an på det enkelte forhold. Jeg mener at man bør kommunikere om sådanne ting med sin partner, så man hver især ved hvor den andens grænse går. Og hvis man overskrider sin partners grænse og lyver om det, så er det utroskab.

Men det er op til den enkelte at sørge for at partneren ved hvor grænsen går.

Og jeg mener bestemt at utroskab kan gradbøjes. Det er ikke ligeså slemt at chatte med en på nettet som at have fuldbyrdet samleje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.