Hvornår er det utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

millesofie

Anonym skriver:

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

jeg vil sige berøring 

men egentlig er det jo forskelligt 
når man har gjort noget som man har det dårligt med at ens partner finder ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Loa

Synes de tre sidste er decideret utroskab, men de første er derfor stadig uacceptable.....

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Bemærk flere valgmuligheder. I kan sætte kryds i alle, hvis I mener, det er sådan, det er.

Uddyb gerne

Hm jeg har stemt blankt

For mig er utroskab når man laver noget, man ikke vil kunne gøre foran ens partner

Anmeld

19. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Uddyb gerne

Tanker skal man have lov at have.. Jeg vil dog ikke vide af dem, hvis konen har dem! 

Alt andet er NO GO.. 

Synes måske egentlig også at det er utroskab, hvis man bare skriver med en anden, hvis partneren ikke må vide det.. Med eller uden seksuelle undertoner.. 

I mit hoved er det der kan gøre ondt, utroskab.. 

Anmeld

19. juni 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Uddyb gerne

jeg stemte blankt, fordi jeg er af den holding at grænsen er individuelt, men jeg mener så også at med det samme du laver noget med en anden som du ikke ville foran din partner så er du på et skråplan

Anmeld

19. juni 2013

Faith

For mig er der ikke en af tingene på listen der er værre end andre. For alle tingene er lig med at der er noget der ikke fungerer i ens forhold.

Anmeld

19. juni 2013

B&J

De 3 første er ikke okay på nogle områder, men syntes ikke det er utroskab.

de 3 nederste er Utroskab i stor stil

Anmeld

19. juni 2013

Bertris

Anonym skriver:

Uddyb gerne

Jeg har svaret alle undtaget den første, dig vil jeg sige at vi har "undtagelser" mellem min kæreste og jeg når det kommer til kys

Anmeld

19. juni 2013

Camilla <3

For mig er det at skrive frækt med en anden utroskab. 

Og de tre nederste er selvfølgelig også.  

Anmeld

19. juni 2013

jydeinden

jeg har sagt de 4 nederste, men den omkring og snakke seksuelt i telefonen synes jeg er lige på grænsen . for man kan i min verden godt snakke med venner og bekendte OM sex uden at det er utroskab, der hvor forskellen ligger i mine øjne er når det bliver personligt, dvs en snak om at man gerne vil have sex med vedkommende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.