Hvad laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

LRJ

Jeg går også sygemeldt hjemme, pga muligvis Brækket hånd ( Venter på at skal i en mr scanner for at se om der er et brud eller ej i håndrodknoglen) + den Gul vi havde for knap 2 uger siden.

men Jeg har bagt pølsehorn og Kage, idag, til sommerfest i bh imorgen aften, Og nu sidder jeg med J som leger frisør med mit hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Bshizzle

Kathepige skriver:

Hatten af for det da!

Åh, det må betyde så meget for din ældste søn. Mine forældre hadede hinanden som pesten og kunne ikke snakke sammen - kan det stadig ikke.

Det tager langt hårdere på børn, end man tror.

Det er osse først nu her inde for de sidste par mdr vi har kunne snakke pænt sammen..

Har hele tiden hadet min X af flere grunde... men det er SÅ vigtigt at min store dreng ved at vi kan snakke sammen.

Og han NYDER det så meget... for så ser han hans Far ret tit

DOG kan der godt være dage hvor jeg ikke lige gider glo på min X, og det ved min kæreste osse..  Haha

Anmeld

18. juni 2013

Flødebollen

LRJ skriver:

Jeg går også sygemeldt hjemme, pga muligvis Brækket hånd ( Venter på at skal i en mr scanner for at se om der er et brud eller ej i håndrodknoglen) + den Gul vi havde for knap 2 uger siden.

men Jeg har bagt pølsehorn og Kage, idag, til sommerfest i bh imorgen aften, Og nu sidder jeg med J som leger frisør med mit hår

Vidste ikke, du havde haft en GUL.

Håber, du er ok.

Anmeld

18. juni 2013

LRJ

Kathepige skriver:

Vidste ikke, du havde haft en GUL.

Håber, du er ok.

havde jeg sidste fredag, kom akut på operationsbordet kl 3 om natten men er okat sådan da, er selvfølgelig stadig meget ked af det, men er nødt til at Fungere for Julie i hverdagen

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

StineW79 skriver:

Nej jeg har i mange år været Van til at ha både morgen, aften og nattevagter. Syntes det mest "spændene" arbejde ligger på de andre vagter. Men har altid været natteravn, så nattevagter passer mig bare rigtig godt. ( jeg er pædagog ) vh stine

Spændende!!

arbejder du så på et slags bosted. ?

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

LRJ skriver:

Puha. Det er jeg ked af

Dejligt med en prinsesse der kan nusse lidt i håret nu hvor du har bagt 

Anmeld

18. juni 2013

LRJ

Elias2010<3 skriver:

Puha. Det er jeg ked af

Dejligt med en prinsesse der kan nusse lidt i håret nu hvor du har bagt 

Tak

Men ja det er dejligt, at hun leger frisør, får hvertfald redt mit hår igennem et par gange

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

LRJ skriver:

Tak

Men ja det er dejligt, at hun leger frisør, får hvertfald redt mit hår igennem et par gange

ih hvor skønt

bare min søn gad sådan noget  

han er kun vild for at prøve alle mine hårsprays mm.

Anmeld

18. juni 2013

Ploffer

Lige nu sidder jeg og slapper af med en kop kaffe og en chokoladescone

Har været til min sidste eksamen idag så nu er der dømt sommerferie de næste 2 måneder

Anmeld

18. juni 2013

MyLove E

Vi sidder i JoBo land på Bornholm og spiser is. vi har lige været ude og bade SKØNT:-D:-D:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.