Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lund18 skriver: Tror det bliver en varm omgang barsel med de vejr her Men nøøj jeg glæder mig til lillemanden kommerDet gik super godt, sluttede med et 12 tal, men det er kun 1 år på pædagoguddannelsen så efter barsel har jeg lige 2½ endnu
Tror det bliver en varm omgang barsel med de vejr her Men nøøj jeg glæder mig til lillemanden kommerDet gik super godt, sluttede med et 12 tal, men det er kun 1 år på pædagoguddannelsen så efter barsel har jeg lige 2½ endnu
Stort tillykke !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elias2010<3 skriver: I skal da også se resultatet !
I skal da også se resultatet !
Haps
Elias2010<3 skriver: Spændende ! jeg er fra Helsinge! Hvilket bosted er det ? Bliver nysgerrig nu
Spændende !
jeg er fra Helsinge! Hvilket bosted er det ? Bliver nysgerrig nu
Er lige startet ude på noget der hedder Grønbjerghjemmet , i grønbjerg. Vh stine
Tog fri idag for at tale med juristen fra BUPL. Har så ordnet bil, så den skinner i solen både indvendig og udvendig Nydt at sidde i solen med min søn og spise is efter børnehaven ude på terrassen mens vi ventede på farmand kom hjem - nu har vi så spist aftensmad hvor vi bare fik rugbrød. Det er næsten ikke til at spise andet i den varme og liéé nu render far og sønnike rundt i stuen med hver deres sværd og besejrer hinanden inden far tager ud på jagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128