Hvad laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Flødebollen

Elias2010<3 skriver:

Stakkels dig og din Pat

Har også pænt ondt af mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Swerg

Kathepige skriver:

Har også pænt ondt af mig selv

Anmeld

18. juni 2013

bøllen

Ligger på sofaen og slapper af inden jeg skal hente bassen. 

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

Bshizzle skriver:

Jeg har liiiiige sat mig ned i sofaen efter en shoppetur i byen og en tur på havnen i Middelfart. ( hvor jeg bor ).

Burde ha ryddet op, gjort rent og vaske tøj idag, men orkede det bare ikke

Om lidt kommer Kæresten og X'en hjem, så skal vi ned og købe en Salat og slappe af inden jeg skal hente børnene  

Lyder sgu helt iorden det der !

og det er ok at tilsidesætte vasketøjet en gang imellem

Anmeld

18. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Elias2010<3 skriver:

Har også overvejet at arbejde om natten. Er sosu hjælper. Hvordan er det ??

Jeg elsker at arbejde om natten!! Syntes det fungere rigtig godt, når man har små børn. 

Nu er jeg jo lige starte nyt arbejde, så ska self lige ind i deres rutiner, men syntes det er rart at møde kl 22.45 også ha fri kl 7.15-7.45. Så er jeg hjemme omkring kl 8 og sover til kl 14.

Kærsten aflever ungerne nu, men på mit gamle arbejde ku jeg godt nå hjem og aflever thea inden jeg gik i seng. 

Så vil da helt klart sige, at ka du holde dig frisk en hel nat, såer nat arbejde rigtig godt!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

StineW79 skriver:

Jeg elsker at arbejde om natten!! Syntes det fungere rigtig godt, når man har små børn. 

Nu er jeg jo lige starte nyt arbejde, så ska self lige ind i deres rutiner, men syntes det er rart at møde kl 22.45 også ha fri kl 7.15-7.45. Så er jeg hjemme omkring kl 8 og sover til kl 14.

Kærsten aflever ungerne nu, men på mit gamle arbejde ku jeg godt nå hjem og aflever thea inden jeg gik i seng. 

Så vil da helt klart sige, at ka du holde dig frisk en hel nat, såer nat arbejde rigtig godt!! Vh stine

Køre du så 7/7?? 

Lyder sgu egentlig ikke tosset ! Og tillykke !

Anmeld

18. juni 2013

Flødebollen

Bshizzle skriver:

Jeg har liiiiige sat mig ned i sofaen efter en shoppetur i byen og en tur på havnen i Middelfart. ( hvor jeg bor ).

Burde ha ryddet op, gjort rent og vaske tøj idag, men orkede det bare ikke

Om lidt kommer Kæresten og X'en hjem, så skal vi ned og købe en Salat og slappe af inden jeg skal hente børnene  

kæresten og x'en ?

Jeg undrede mig bare

Anmeld

18. juni 2013

Bshizzle

Kathepige skriver:

kæresten og x'en ?

Jeg undrede mig bare

Kan jeg godt forstå..

Men det er fordi min kæreste og min X (som er Far til den store søn jeg har) snakker fint sammen..

Så de arbejder nu sammen i eget firma og kører et godt venskab her hjemme.

Anmeld

18. juni 2013

Flødebollen

Bshizzle skriver:

Kan jeg godt forstå..

Men det er fordi min kæreste og min X (som er Far til den store søn jeg har) snakker fint sammen..

Så de arbejder nu sammen i eget firma og kører et godt venskab her hjemme.

Hatten af for det da!

Åh, det må betyde så meget for din ældste søn. Mine forældre hadede hinanden som pesten og kunne ikke snakke sammen - kan det stadig ikke.

Det tager langt hårdere på børn, end man tror.

Anmeld

18. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Elias2010<3 skriver:

Køre du så 7/7?? 

Lyder sgu egentlig ikke tosset ! Og tillykke !

Nej jeg har i mange år været Van til at ha både morgen, aften og nattevagter. Syntes det mest "spændene" arbejde ligger på de andre vagter. Men har altid været natteravn, så nattevagter passer mig bare rigtig godt. ( jeg er pædagog ) vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.