Hvad laver i lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
64 svar
26 synes godt om
18. juni 2013

Swerg

Hej piger ..

hvad laver i lige nu? 

Jeg selv er sygemeldt fra jobbet med en slem forkølelse.. Har det dog lidt bedre idag.. Så har meddelt arbejdet at jeg kommer imorgen..

kender i det når man har ligget syg i de her 4-5 dage og føler man går i en osteklokke samt ømme mavemuskler efter nys og host... 

Thats how i feel right now.. 

Nåh. Jeg tænkte, at hvis jeg skal være på imorgen, så må jeg komme lidt igang idag. Så jeg har med alt besvær fået mig igennem oprydning og rengøring herhjemme, samt fået handlet ind.. Og da jeg så stod der i rema 1000 og gloede på en pakke gær, tænkte jeg... Hmm... Hvorfor ikke lave nogen boller.. Så nu laver jeg lidt boller..

tror de bliver rigtig gode. 

Sikke et volapyk indlæg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

gonefishing

Elias2010<3 skriver:

Hej piger ..

hvad laver i lige nu? 

Jeg selv er sygemeldt fra jobbet med en slem forkølelse.. Har det dog lidt bedre idag.. Så har meddelt arbejdet at jeg kommer imorgen..

kender i det når man har ligget syg i de her 4-5 dage og føler man går i en osteklokke samt ømme mavemuskler efter nys og host... 

Nåh. Jeg tænkte, at hvis jeg skal være på imorgen, så må jeg komme lidt igang idag. Så jeg har med alt besvær fået mig igennem oprydning og rengøring herhjemme, samt fået handlet ind.. Og da jeg så stod der i rema 1000 og gloede på en pakke gær, tænkte jeg... Hmm... Hvorfor ikke lave nogen boller.. Så nu laver jeg lidt boller..

Sikke et volapyk indlæg

Jeg er sygemeldt på mit studie med bækkenløsning da jeg hele 2 gange er blevet kørt ned i min graviditet øv!

Jeg lider samtidig af multi allergi så hang til næseblod, så lige nu er det lidt elendigt at man intet kan.

Men så sidder jeg og leger med designer program, da vi har sagt ja til et rækkehus pr. 15/7..

Anmeld

18. juni 2013

L&V

Jeg sidder og håber på at al den muren og plukk vees følelse betyder der kommer en bebs ud inden længe. Det ku være dejligt for nøj der er varmt

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

Flodkilling skriver:

Jeg er sygemeldt på mit studie med bækkenløsning da jeg hele 2 gange er blevet kørt ned i min graviditet øv!

Jeg lider samtidig af multi allergi så hang til næseblod, så lige nu er det lidt elendigt at man intet kan.

Men så sidder jeg og leger med designer program, da vi har sagt ja til et rækkehus pr. 15/7..

Fedt med rækkehus! Tillykke med det ! Hvor henne i landet om jeg må spørge. ?

Lyder da helt ekstremt at du er blevet kørt ned 2 gange ! 

Håber at du er ok?!

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

Månsson skriver:

Jeg sidder og håber på at al den muren og plukk vees følelse betyder der kommer en bebs ud inden længe. Det ku være dejligt for nøj der er varmt

Uuuha..

jeg puster vestøv til dig. (Desinficeret) 

Anmeld

18. juni 2013

L&V

Elias2010<3 skriver:

Uuuha..

jeg puster vestøv til dig. (Desinficeret) 

Tak ska du ha, ku være alletiders hvis det virker

Anmeld

18. juni 2013

Swerg

Månsson skriver:

Tak ska du ha, ku være alletiders hvis det virker

Hvornår har du termin??

Anmeld

18. juni 2013

CarinaSB

Overvejer at tage Ipaden med ud og ligge og læse lidt .. :) Har lige været på tanken efter en cult cola og snolder .. :)

Anmeld

18. juni 2013

L&V

Elias2010<3 skriver:

ø

Hvornår har du termin??

Først den 11/7 så der er lidt tid endnu men er såååå klar he he

Anmeld

18. juni 2013

Flødebollen

Elias2010<3 skriver:

Hej piger ..

hvad laver i lige nu? 

Sikke et volapyk indlæg

Sidder og arbejder, selvom jeg har allermest lyst til at gå ind og sove.......

Er så meeeega træt. Og ondt i min pat fordi jeg har sovet på maven i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.