hejsa.....
jaaah nu følte jeg at det var tid til at stå frem.........
Det er mig der har skrevet tråden om min mor som desværre er ret så syg

Igår var hun så med min far på sygehuset for at få taget biopsi af de store knuder hun har.......
min far fortalte at der var to læger og en sygeplejeske til stede under biopsien. Deres ansiger så nogenlunde sådan her ud

da de så knuderne og så HVOR tynd hun er........
De har selvfølgelig ikke fået svar på biopsien endnu og hun er til CT scanning idag.... og det er ikke for at se OM hun har kæft men mere HVOR MEGET det har spredt sig.......... Men den ene læge sagde at der højst sandsynlig ikke var nogen mulighed for helbredelse.... kun livsforlængende behandling

Nu må vi se hvad scanningen siger idag..... går og tripper rundt herhjemme og venter på de kommer hjem igen......
Hmmm det er så er det værste er at umiddelbart virker det ikke som om at alvoren er gået op for min mor.... eller joooh det er det måske men hun bliver ved med at sige at jaaah så må jeg jo bare på pille kur og så skal det nok blive bedre.... jeg har jo haft kræft før ( hun havde for 20 år siden melanom kræft)
og sidder og taler med min bror i tlf og vi kan ikke finde ud af om hun egentlig godt ved det og faktisk har vidst det længe men ikke vil fortælle os det...... jeg kan se at hun virker bange...... bange for at hun skal dø og tiden med sine børn og børnebørn er begrænset...... men det ville hun helt sikkert aldrig nogensinde sige til os.... for det vil hun ikke ligge os til last..... men tror stadig hun tror/håber på at det kan kureres....... og hvis ikke så vil hun aldrig lade os se eller mærke hendes bekymring eller angst........
Men åååårrrrrrh altså min mor!!!! skal dø............ min mor som jeg ser næsten hver dag, som begge mine børn forguder og elsker overalt på jorden, min trofaste støtte og hende som altid er der til at samle mig op når jeg falder, som var der for mig fra dag 1 jeg fandt ud af at jeg skulle være alenemor... været med til begge børns fødsler og elsket dem fra dag 1.... den skønne mor og mormor er her måske ikke ret meget længere............

hvordan pokker lærer man at acceptere det???

Vi ved selvfølgelig ikke hvor fremskreden det er men sådan som hun render rundt og har det og så tynd som hun er kan vi jo næsten gætte os til at det er RET så fremskreden

Og min stakkels far

han er helt ødelagt men prøver alt han kan at være stærk for min mors skyld...... ååårrrrh hvor er det hårdt altså!!!!!
livet er bare så uretfærdig nogengange!!!!
nå undskyld hvis det blev lidt rodet måtte bare ud med det......