Drenge i ført rødt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

MortilElias2010

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Rigtig god dag til jer alle 

Sådan en skjorte og den hat har min søn også haft på 

Alt tøj kan bruges til vores små poder, vi dyrker heller ikke pigefarver og drengefarver herhjemme. Der er en grund til at vi bor på Regnbuegården  S længe de kan spæne, løbe, trille, gå, sidde stille, bevæge sig i tøjet og bare have det enormt hyggeligt så er alt andet sgu lige meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

CarinaSB

Faith skriver:

Har lige et billede af mine meget "pigede" drenge

Den t-shirt har Noah os og det er hans yndlings .. og fordi at der både er cars på og den er rød  .. så er den sej :)

Anmeld

18. juni 2013

Faith

CarinaSB skriver:

Den t-shirt har Noah os og det er hans yndlings .. og fordi at der både er cars på og den er rød  .. så er den sej

Præcis

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Nu har vi en pige men....
Min mand går da i pink skjorte (og rød)

Anmeld

18. juni 2013

Chili

Janni. skriver:

Så er min dreng vist også piget

Godt nok med kusines sut

Han har også flere røde bodyer, og lyserøde skjorter, jeg synes han ser dejlig ud
Vi er ikke farveforskrækket herhjemme
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2013

Jenny12

Tøjet hjem fra hospitalet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.