Drenge i ført rødt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
35 svar
39 synes godt om
18. juni 2013

Janni.

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Rigtig god dag til jer alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Koen.

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Moster synes hendes basse er lækker

Anmeld

18. juni 2013

henh01

Jeg har ikke læst den anden tråd du henviser til. Men min søn har både "pigefarvede" tøj, dukkevogn, prinsessekjoler til udklædning og et legekøkken

Det går vi SLET ikke op i herhjemme. Vi synes tvært i mod det er vigtigt at de udfordre både den feminine og maskuline side. Han har pt neglelak på tå neglene. (ser lidt sjovt ud når han render rundt i sit brandmandstøj) Han ELSKER det og hans storesøster på 9 elsker at give ham det på når hun ordner sig selv

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

henh01 skriver:

Jeg har ikke læst den anden tråd du henviser til. Men min søn har både "pigefarvede" tøj, dukkevogn, prinsessekjoler til udklædning og et legekøkken

Det går vi SLET ikke op i herhjemme. Vi synes tvært i mod det er vigtigt at de udfordre både den feminine og maskuline side. Han har pt neglelak på tå neglene. (ser lidt sjovt ud når han render rundt i sit brandmandstøj) Han ELSKER det og hans storesøster på 9 elsker at give ham det på når hun ordner sig selv

Åh hvor fedt! 

Vi har da også sagt til vores dagplejer, at hvis pigerne får neglelak på en negl og Silas gerne vil, så skal han da have lov. Vi går nemlig heller ikke op i det på samme måde som nogen ellers gør. 

Godt vi er forskellige  Og plads til forskellighed 

Anmeld

18. juni 2013

TbCp

Mikkel er også ret lækker i rød

Ved faktisk ikke om jeg har nogle billeder af ham i det... må lige kigge efter

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Seeeeelvfølgelig kan drenge have rødt på! Btw, ham Silas er jo bare en rigtig lækkerhaps!!! 

Vores Silas har altså både haft pink, lilla og gul på...

Dog var det da han var mindre, men hey, de er jo ligeglade indtil vi lærer dem hvad der er "drengefarver" og hvad der er "pigefarver", indtil da er det jo bare farver og nogle flotte af slagsen

Anmeld

18. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn har både rødt og lilla tøj, og det gør ham ikke "piget". Han er mørk i huden, og det er sådan nogle flotte farver til ham

Jeg ville gerne vise ham frem, men jeg lægger ikke billeder i tråde herinde

Anmeld

18. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Janni. skriver:

Ja sgu da  Det har vores søn da også.

Hvor er han skøn 

Anmeld

18. juni 2013

henh01

glemte lige at nævne at min søns ynglingsfarve tilmed er LILLA! Skidevære med blå og grøn Lilla it has to be!

Anmeld

18. juni 2013

Valle81

henh01 skriver:

Det kunne jeg have skrevet:0)

Mine drenge har dukkevogn, klædeudtøj, pink og lilla pole t-shirts, røde bukser osv osv osv:0)

Vi leger også rede hår leg og jeg kunne blive ved:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.