Drenge i ført rødt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Maja88

Han er så fin..

Vi havde i en børnehave jeg var fodtema og den ene dag fikbde fodmassafe og neglelak på..

drengene var helt vilde med at få neglelak på og vi havde købt en blå farve til dem.. men de ville hellere havde den skrig pinke og lilla på.. så det fik de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Pigent

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Rigtig god dag til jer alle 

Jeg synes godt drenge kan have rødt på, det kommer an hvad det er for noget tøj der er rødt

Din dreng kan man sagtens se at han er dreng og det røde tøj han har på er da drenget

Anmeld

18. juni 2013

Trouble

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Min søn leo har tit noget rødt på. Rød og blå er hans ynglingsfarver Jeg sætter også hans hår op i en tot, synes selv det ser så dejligt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Tanja. skriver:

Moster synes hendes basse er lækker

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

TbCp skriver:

Mikkel er også ret lækker i rød

Ved faktisk ikke om jeg har nogle billeder af ham i det... må lige kigge efter

Håber du finder et billede, glæder mig til at se Mikkel lækkermås 

(hilsen en af de mere anonyme som følger din blogg) 

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Seeeeelvfølgelig kan drenge have rødt på! Btw, ham Silas er jo bare en rigtig lækkerhaps!!! 

Vores Silas har altså både haft pink, lilla og gul på...

Dog var det da han var mindre, men hey, de er jo ligeglade indtil vi lærer dem hvad der er "drengefarver" og hvad der er "pigefarver", indtil da er det jo bare farver og nogle flotte af slagsen

Præcis, det er jo hvad vi lærer dem.  Tak for de skønne ord. 

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

PT skriver:

Min søn har både rødt og lilla tøj, og det gør ham ikke "piget". Han er mørk i huden, og det er sådan nogle flotte farver til ham

Jeg ville gerne vise ham frem, men jeg lægger ikke billeder i tråde herinde

Det er helt iorden at du ikke vil fremvise ham her i tråden. Kan sagtens forestille mig at din dreng vil være ekstra lækker i røde/lilla farver netop på grund af gløden i hans hud. 

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

altså min søn har en lyserød tshirt? og skal siges han SELV har valgt den, og at den altså er til drenge

så jeg ser intet problem i drenge i rødt

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja sgu da  Det har vores søn da også.

Hvor er han skøn 

1000 tak! Godt vi er mange der ikke er "farveforskrækket" 

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Valle81 skriver:

Det kunne jeg have skrevet:0)

Mine drenge har dukkevogn, klædeudtøj, pink og lilla pole t-shirts, røde bukser osv osv osv:0)

Vi leger også rede hår leg og jeg kunne blive ved:0)

God stil..!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.