Drenge i ført rødt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Janni.

Maja88 skriver:

Han er så fin..

Vi havde i en børnehave jeg var fodtema og den ene dag fikbde fodmassafe og neglelak på..

drengene var helt vilde med at få neglelak på og vi havde købt en blå farve til dem.. men de ville hellere havde den skrig pinke og lilla på.. så det fik de

Jeg tror altså også på at hvis man holder dem fra de "forbudte" ting, så bliver det mere spændende (altså alting med måde). 

Selvfølgelig skal det da udforskes. Jeg vil heller ikke have noget imod hvis Silas kom hjem med neglelak på, det kan da tages af igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Janni.

Barnepigen skriver:

Jeg synes godt drenge kan have rødt på, det kommer an hvad det er for noget tøj der er rødt

Din dreng kan man sagtens se at han er dreng og det røde tøj han har på er da drenget

Nemlig, som jeg også skrev et sted her i tråden, så gør tøjets udformning altså rigtig meget. Farmand havde valgt en rød t-shirt med print til, men jeg stemte for den kortærmet skjorte, endte da med at faderen også synes at skjorten var sejere til.. 

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Trouble skriver:

Min søn leo har tit noget rødt på. Rød og blå er hans ynglingsfarver Jeg sætter også hans hår op i en tot, synes selv det ser så dejligt ud

Elsker billedet med totten.! Han ser så dejlig ud. Og man kan da sagtens se han er en dreng. 

Anmeld

18. juni 2013

Faith

Selvfølgelig kan de det!

Mine drenge har en del rødt tøj, og eg elsker den farve til dem. Den lyser deres ansigter op.

Synes det er en kedelig tendens at drenge KUN kan have blå og grøn på.

Anmeld

18. juni 2013

Janni.

Faith skriver:

Selvfølgelig kan de det!

Mine drenge har en del rødt tøj, og eg elsker den farve til dem. Den lyser deres ansigter op.

Synes det er en kedelig tendens at drenge KUN kan have blå og grøn på.

Nemlig! Jeg er vild træt af grøn og blå drengetøj 

Anmeld

18. juni 2013

bøllen

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

Rigtig god dag til jer alle 

Ser bestemt ikke piget ud .

har ingen billeder , men vi bruger nu også rødt. Både trøjer og bukser  Og lyserødt syntes nu ikke drenge KUN behøver grøn og blå

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

Janni. skriver:

Inspireret af min tråd om min dreng skulle have en dukkevogn (hvilket han altså har nu), kom jeg til at tænke på... 

Kan en dreng så heller ikke gå i rødt tøj?  Bedøm selv, vi synes bestemt ikke han ser piget ud, og det er en kanon lækker farve til ham. 

Kom gerne med jeres lækre drenge i "pigefarver" (skriver det på den måde, fordi vi netop ikke synes der er pige/drengefarver som sådan, det kommer an på sammensætningen og hvilken type tøj det er..)

det kan han hvertfald min datter kommer også i en grøn trøje ind i mellem

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Så er vores dreng ihvertfald også piget, han går også i rødt tøj, og er ikke så farveforskrækket, er så dejligt når andre også bruger de dejlige farver, grøn er jo også flot til piger feks

Anmeld

18. juni 2013

BellaCiinea

Janni. skriver:

Selvfølgelig kan drenge gå i rødt tøj altså

Min kæreste har også et par røde bukser... han kiggede godt nok mystisk på dem da han så dem Men han ser så skide godt ud i dem, og andre siger at det er rigtig pænt til ham..

Så ja... om man er 3, 10, 17, 22 eller 30 eller whatever, så kan drenge/mænd SAGTENS gå i rødt tøj!  

Anmeld

18. juni 2013

Faith

Janni. skriver:

Nemlig! Jeg er vild træt af grøn og blå drengetøj 

Har lige et billede af mine meget "pigede" drenge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.