Baby uinviteret til bryllup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Mettefpigen

Jeg kan godt forstå dem, og jeg havde sagt det samme hvis det var mig der holdte bryllup...

Og hvis det var mig der var blevet inviteret med havde jeg fået bassen passet og taget med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Malene76

Filuka skriver:

Ja som overskriften lyder, så har jeg lige brug for andres mening om dette. Vi står i den situation, at vi fik indbydelse til bryllupfor længe siden, det afholdes i september. En måned efter vores datter blev født, talte min mand og gom i tlf, hvor han ved samme lejlighed meddelte at de ikke ville have børn med til bryllup. Det kan jeg delvist sætte mig ind i. Men en 6 måneder gammel baby, der alligevel skal sove? De nærmeste vi har til at passe er mine svigerforældre og der er ca 200 km imellem dem og stedet for bryllup. Min datter er ikke blevet passet ude før, og jeg holder igen fordi mine svigerforældre flere gange har underkuet min mand som forælder! (lang og trist historien).

SU var 1. maj men det har naget mig siden bomben blev smidt. Brudeparret er verdens sødeste mennesker, men de har ingen børn endnu og kan nok ikke ml børn og baby i den situation. Jeg har nu nok bestemt mig, men vil alligevel gerne høre jeres mening...

Vi blev gift i 2010 og havde ikke inviteret børn med fordi vi gerne ville have at vores gæster skulle have en festlig aften og være tilstede sammen med os. Vi havde lidt frygtet reaktionen fra nogle af vores venner med små børn. Vi hørte faktisk kun positive tilbagemeldinger, netop fordi flere af vores venner tidligere havde haft børn med til et bryllup, hvor de faktisk ikke oplevede ret meget af underholdning mm. fordi de havde travlt med at løbe efter børnene. Vi havde den skønneste fest med glade gæster der festede sammen med os.

I juli sidste år, hvor vores søn kun var 6½ måned, var vi til bryllup hos min bror hvor børn heller ikke var med til festen om aftenen. Det var hårdt at få Felix passet, men også vildt fedt at kunne være tilstede og feste sammen med dem vi har kær. Felix var hos mine svigerforældre og der var 120 km. fra feststed til svigerforældrene.

Skulle der komme et bryllup inden for den nærmeste fremtid, så tror jeg ikke jeg tager Felix med. Det er ikke en fest for børn, de kan ikke sidde stille så længe og jeg vil meget hellere nyde festen end drøne rundt efter en aktiv søn.

KH Malene

Anmeld

16. juni 2013

Maja88

Filuka skriver:

Ja som overskriften lyder, så har jeg lige brug for andres mening om dette. Vi står i den situation, at vi fik indbydelse til bryllupfor længe siden, det afholdes i september. En måned efter vores datter blev født, talte min mand og gom i tlf, hvor han ved samme lejlighed meddelte at de ikke ville have børn med til bryllup. Det kan jeg delvist sætte mig ind i. Men en 6 måneder gammel baby, der alligevel skal sove? De nærmeste vi har til at passe er mine svigerforældre og der er ca 200 km imellem dem og stedet for bryllup. Min datter er ikke blevet passet ude før, og jeg holder igen fordi mine svigerforældre flere gange har underkuet min mand som forælder! (lang og trist historien).

SU var 1. maj men det har naget mig siden bomben blev smidt. Brudeparret er verdens sødeste mennesker, men de har ingen børn endnu og kan nok ikke ml børn og baby i den situation. Jeg har nu nok bestemt mig, men vil alligevel gerne høre jeres mening...

Hvad med dine forældrr kom i jeres hjem og passede

Anmeld

16. juni 2013

jydeinden

skulle jeg giftes og der skulle venner eller familie med som havde små børn, ville de også få at vide at de små børn måtte de gerne få passet. Jeg ser personligt ingen grund til at slæbe små børn med, hvem får glæde af det? værten ser ikke gæsten, gæsten nyder ikke festen, og barnet vil helst være fri formenligt. så i mit hoved har det ikke noget med uvidenhed at gøre .

Anmeld

16. juni 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Filuka skriver:

Jeg var blevet hjemme sammen med min baby. 

Anmeld

16. juni 2013

simone_jacobsen

Filuka skriver:

Min holdning er helt klart...

Ammer du kan du ikke lade baby blive hjemme, og kan de ikke acceptere dette ville jeg ikke komme og regnede bestem heller ikke med at min mand så deltog!!

Ammer du ikke kan barnet sagtens passe, syntes du at dette er dør tidligt bliver du selv hjemme, evt også din mand.

Mange ønsker ikke børn med til større fester, gør jeg heller ikke selv, og det må man så indordne sig efter - eller ikke deltage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.