Jeg forstår godt brudeparret - da det kan være svært at sige ja til nogle og nej til andre. Hvor grænsen går, hvilken alder osv. er et dilemma de sætter sig udover ved at sige nej til børn og baby. De ved jo så også godt at de så risikerer at der er nogle forældre der må melde afbud - det er et valg de har taget. Og da det er deres fest så kan man ikke andet end at acceptere deres beslutning.
At de ikke har børn synes jeg ikke gøre dem uviden. (ikke til dig ts men andre der synes at folk uden børn ikke ved og tager hensyn: så synes jeg også at folk med børn skal tage hensyn. Det bliver bare ofte den anden vej?! Vi skal vel være her allesammen.)
Jeg kan godt forstå at det er svært med pasning når I ikke har haft den bette passet før. Vi har været væk fra vores (6mdr) i en weekend og det er bare gået SÅ godt. Han hygger sig og elsker at være hos mormor. Men han ser hende også en gang om ugen med os, så måske det er lidt anderledes.
Kunne en løsning være at tage en barnepige med og indkvartere hende på et hotelværelse med den bette? Så er I lige i nærheden og hun har ro med den bette til at lege, hygge, spise osv.
Håber I finder en løsning der passer til jer!
Anmeld