Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Mit bedste råd er nok at holde modet oppe, men også at være realistisk. Men som du selv skriver, så har du allerede været gravid flere gange, såmondt ikke den er der hurtigt Jeg for dig.
Mit bedste råd er nok at holde modet oppe, men også at være realistisk. Men som du selv skriver, så har du allerede været gravid flere gange, såmondt ikke den er der hurtigt Jeg for dig.
Krydser bestemt også for dig.
Må jeg ansøge dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Ja vi skal underskrive de papirer på fredag og så snakke om selve inseminationen. Og så mener jeg sygeplejersken sagde at jeg ville få vist noget med injektioner og hvilken medicin jeg skal ha. De ville gøre alt for at alt ku' være iorden ´så vi ku melde os på efter ferien
Ja vi skal underskrive de papirer på fredag og så snakke om selve inseminationen.
Og så mener jeg sygeplejersken sagde at jeg ville få vist noget med injektioner og hvilken medicin jeg skal ha.
De ville gøre alt for at alt ku' være iorden ´så vi ku melde os på efter ferien
Det er jo lækkert nok så i kan starte op lige efter
esioul skriver: Krydser bestemt også for dig. Må jeg ansøge dig?
Putomanen skriver: Tusind tak!Ja, selvfølgelig må du det
Tusind tak!Ja, selvfølgelig må du det
Du kom først. :O)) Glæder mig til at følge dig
esioul skriver: Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres. Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR
Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres.
Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR
o1Mutte skriver: Iiihhh er SÅ glad på dine/jeres vegne søde!! Og wow en fin prøve Min mands lå på 22 mio oprenset
Iiihhh er SÅ glad på dine/jeres vegne søde!! Og wow en fin prøve Min mands lå på 22 mio oprenset
Jeg forstår heller ikke rigtig han har nedsat sædkvalitet.
Men det er jo den der er eksperter.
Ja jeg glææder mig til at se hva de siger.
esioul skriver: Jeg forstår heller ikke rigtig han har nedsat sædkvalitet. Men det er jo den der er eksperter. Ja jeg glææder mig til at se hva de siger.
esioul skriver: Du kom først. :O)) Glæder mig til at følge dig
o1Mutte skriver: Ja de må vide hvad de taler om Det bliver også bare spændende!
Ja de må vide hvad de taler om Det bliver også bare spændende!
Meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128