Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres.
Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres. Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR
Hvor er det dog fantastisk at høre
Elsker sådan nogle indlæg fra dig søde Håber alt det bedste for jer
grinny skriver: Hvor er det dog fantastisk at høre Elsker sådan nogle indlæg fra dig søde Håber alt det bedste for jer
Jeg er også bare så glad og lettet kan du tro
Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres. Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR
Ej hvor godt søde.. Det bliver da bare super spændende
Twixic skriver: Ej hvor godt søde..Det bliver da bare super spændende
Ej hvor godt søde..Det bliver da bare super spændende
Ja. Nu har jeg lige ekstra overskud til at rocke den sidste eksamen
Kan slet ikke vente
esioul skriver: Ja. Nu har jeg lige ekstra overskud til at rocke den sidste eksamen Kan slet ikke vente
Twixic skriver: Helt sikkert..Bliver bare så godt for jer, under jeg virkelig at få en lille bebsi
Helt sikkert..Bliver bare så godt for jer, under jeg virkelig at få en lille bebsi
Ja det er så spændende.
Vi skal allerede derop i næste uge, så er vi klar til efter ferien
Maja84 skriver: Weeee hvor dejligt
Weeee hvor dejligt
Ja det er skønt at komme videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128