Et skridt tættere på behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Stivdie

esioul skriver:

Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres.

Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR

KÆMPE tillykke, søde!
Åh, hvor er jeg bare glad for at høre det - og kan næsten ikke vente til vi kan begynde at sammenligne symptomer og mavebilleder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

esioul

Stivdie skriver:

KÆMPE tillykke, søde!
Åh, hvor er jeg bare glad for at høre det - og kan næsten ikke vente til vi kan begynde at sammenligne symptomer og mavebilleder

Jeg glæder mig også og er ved godt mod.  Det er det vigtigste

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

esioul skriver:

Ja det er skønt at komme videre

Håber på hurtigt resultat

Anmeld

15. juni 2013

Putomanen

Tillykke med den fine sædprøve!
Skønt at i nu er klar til at komme i gang. Så kan i rigtig nyde sommeren og vide, at i er klar til inseminering bagefter

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Putomanen skriver:

Tillykke med den fine sædprøve!
Skønt at i nu er klar til at komme i gang. Så kan i rigtig nyde sommeren og vide, at i er klar til inseminering bagefter

Ja lige præcis.

Jeg ved ikke engang om den er lav, middel eller go'. Kender du sådan tallene for oprensede prøver?

Vi har afleveret 3 i alt, og de har begge været moderat nedsatte. Har været noget nervøs for hvad den sidste her viste, behandlings typen blev jo bestemt ud fra den

Men det er skønt at være nået hertil, bare det at vide man har overladt det til professionelle det er en lettelse

Anmeld

15. juni 2013

Putomanen

esioul skriver:

Ja lige præcis.

Jeg ved ikke engang om den er lav, middel eller go'. Kender du sådan tallene for oprensede prøver?

Vi har afleveret 3 i alt, og de har begge været moderat nedsatte. Har været noget nervøs for hvad den sidste her viste, behandlings typen blev jo bestemt ud fra den

Men det er skønt at være nået hertil, bare det at vide man har overladt det til professionelle det er en lettelse

Jeg er ikke sikker, men så vidt jeg husker er en normal prøve på omkring 50 mio. Ved inseminering har de en nedre grænse på 5 mio, så han ligger langt over det
Forhåbentlig betyder det, at i har rigtig gode chancer
Er der noget i vejen hos dig?

Det er fantastisk endelig at være igennem alt ventetiden og prøverne, og endelig at kunne komme i gang med behandling. Jeg husker det tydeligt

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Putomanen skriver:

Jeg er ikke sikker, men så vidt jeg husker er en normal prøve på omkring 50 mio. Ved inseminering har de en nedre grænse på 5 mio, så han ligger langt over det
Forhåbentlig betyder det, at i har rigtig gode chancer
Er der noget i vejen hos dig?

Det er fantastisk endelig at være igennem alt ventetiden og prøverne, og endelig at kunne komme i gang med behandling. Jeg husker det tydeligt

Nej alle mine undersøgelser har været normale. Regelmæssig cyklus, ægløsning hver måned osv

Jeg har også været gravid, men mistet begge gange. - og det skete først efter ca. 3½ års prøven.

Der er et eller andet der ikke spiller helt sammen i hvert fald. Men som lægen siger kan nogle personer bare ikke sammen og skal have hjælp til det. - det håber vi er tilfældet

Det er så kæresten der har nedsat kvalitet. Efter denne prøve er han startet op på diverse vitaminer, så vi håber det hjælper lidt.

Vejen hertil har godt nok været lang. Vi startede udredning i oktober og ja det er først nu vi er her og snart klar til at komme igang. Ventetid er en dyd

Anmeld

15. juni 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
esioul skriver:

Ja det er så spændende.

Vi skal allerede derop i næste uge, så er vi klar til efter ferien

Wow sådan, det bliver da for fedt! X- fingre for jer søde

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Twixic skriver:

Wow sådan, det bliver da for fedt! X- fingre for jer søde

Tak søde

Anmeld

15. juni 2013

Miss Church

esioul skriver:

Vi har fået svar på den sidste sædprøve - 26 mio med normal bevægelighed i den oprensede sædprøve, hvilket vil sige at jeg skal insemineres.

Glæder jeg mig til efter sommer - JA JEG GØR

Juhuuuu!  Kom så baby! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.