Et skridt tættere på behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

esioul

Miss Church skriver:

Juhuuuu!  Kom så baby! 

Jaaa nu må lykken da smile til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Miss Church

esioul skriver:

Jaaa nu må lykken da smile til mig

Ja!  

Jeg  ALT hvad jeg kan! Og masser af positive tanker 

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Miss Church skriver:

Ja!  

Jeg  ALT hvad jeg kan! Og masser af positive tanker 

Tak søde

Anmeld

15. juni 2013

Putomanen

esioul skriver:

Nej alle mine undersøgelser har været normale. Regelmæssig cyklus, ægløsning hver måned osv

Jeg har også været gravid, men mistet begge gange. - og det skete først efter ca. 3½ års prøven.

Der er et eller andet der ikke spiller helt sammen i hvert fald. Men som lægen siger kan nogle personer bare ikke sammen og skal have hjælp til det. - det håber vi er tilfældet

Det er så kæresten der har nedsat kvalitet. Efter denne prøve er han startet op på diverse vitaminer, så vi håber det hjælper lidt.

Vejen hertil har godt nok været lang. Vi startede udredning i oktober og ja det er først nu vi er her og snart klar til at komme igang. Ventetid er en dyd

Det lyder til, at i har alle odds med jer måske kan medicinen hjælpe dig til at holde på barnet
Vi var også gennem udredning i et halvt års tid. Da vi endelig var færdige og godkendt til behandling, gik klinikken på ferie Det er en rigtig lang ventetid, men der skal selvfølgelig også være styr på det hele.
Jeg tror vitaminerne er rigtig godt, jeg tror i hvert fald at det har hjulpet på min mands sæd.

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Putomanen skriver:

Det lyder til, at i har alle odds med jer måske kan medicinen hjælpe dig til at holde på barnet
Vi var også gennem udredning i et halvt års tid. Da vi endelig var færdige og godkendt til behandling, gik klinikken på ferie Det er en rigtig lang ventetid, men der skal selvfølgelig også være styr på det hele.
Jeg tror vitaminerne er rigtig godt, jeg tror i hvert fald at det har hjulpet på min mands sæd.

Vi skal derop fredag og underskrive papirer og snakke om behandlingen, og så render vi os ind i sommerferien. Vi kan tilmelde os til August.

Det er bare typisk  Men så kan jeg gå og glæde mig sommeren over. Hvilken behandling er du i? IUI eller? eller har du fået dit ønske opfyldt?

Anmeld

15. juni 2013

Putomanen

esioul skriver:

Vi skal derop fredag og underskrive papirer og snakke om behandlingen, og så render vi os ind i sommerferien. Vi kan tilmelde os til August.

Det er bare typisk  Men så kan jeg gå og glæde mig sommeren over. Hvilken behandling er du i? IUI eller? eller har du fået dit ønske opfyldt?

Det er fuldstændig som os, vi var til introduktionsmøde i juni, og måtte vente til august.

Hm, jeg er nok den historie, du ikke skal lytte til, men vi har kun været gennem icsi pga. min mænds sædkvalitet. Vi er nu på privatklinik og skal igang med vores 8 forsøg efter sommerferien. Heldigvis lykkes det hurtigt for de fleste

Anmeld

15. juni 2013

grinny

esioul skriver:

Jeg er også bare så glad og lettet kan du tro

Det kan jeg godt forstå 

Men er i så helt klar til efter ferien? Altså i kan bare hoppe ud i det? 

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Putomanen skriver:

Det er fuldstændig som os, vi var til introduktionsmøde i juni, og måtte vente til august.

Hm, jeg er nok den historie, du ikke skal lytte til, men vi har kun været gennem icsi pga. min mænds sædkvalitet. Vi er nu på privatklinik og skal igang med vores 8 forsøg efter sommerferien. Heldigvis lykkes det hurtigt for de fleste

Lige præcis.

Jeg er nok meget forhåbningsfuld fordi vi har haft succes på naturlig måde. Jeg vil prøve så vildt muligt at være positiv omkring det og holde modet oppe.

Men ja, der kan komme mange bump på vejen, og det bliver nok mere og mere svært. Heldigvis lykkedes det de fleste at få deres ønske opfyldt og self er vi begge blandt dem

Anmeld

15. juni 2013

esioul

grinny skriver:

Det kan jeg godt forstå 

Men er i så helt klar til efter ferien? Altså i kan bare hoppe ud i det? 

Ja vi skal underskrive de papirer på fredag og så snakke om selve inseminationen.

Og så mener jeg sygeplejersken sagde at jeg ville få vist noget med injektioner og hvilken medicin jeg skal ha.

De ville gøre alt for at alt ku' være iorden ´så vi ku melde os på efter ferien

Anmeld

15. juni 2013

Putomanen

esioul skriver:

Lige præcis.

Jeg er nok meget forhåbningsfuld fordi vi har haft succes på naturlig måde. Jeg vil prøve så vildt muligt at være positiv omkring det og holde modet oppe.

Men ja, der kan komme mange bump på vejen, og det bliver nok mere og mere svært. Heldigvis lykkedes det de fleste at få deres ønske opfyldt og self er vi begge blandt dem

Mit bedste råd er nok at holde modet oppe, men også at være realistisk. Men som du selv skriver, så har du allerede været gravid flere gange, såmondt ikke den er der hurtigt
Jeg for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.