? til dem der følte graviditeten kort tid efter undfangelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Allerede dagen efter undfangelsen kunne jeg mærke, der var et eller andet anderledes med min krop, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvad. Havde det ikke dårligt eller var træt - nærmere en slags sommerfugle i maven. Jeg tillagde det ikke nærmere betydning, og tænkte da slet ikke i babybaner, da min mens kom som den plejede og jeg tog P-piller. Da jeg havde haft det sådan i et par måneder, var der en der for sjov sagde til mig, jeg skulle prøve at tage en graviditetstest, hvilket slog hen, men så alligevel gjorde. Jeg testede positiv og var allerede over 10 uger henne.

Knus Linda 26+4

Det er fuldstændigt sådan jeg har det!! Det er som om der sker vilde forandringer i kroppen!! 

Tror desværre at det er min krop der leger med mig!!  

Sidder lige nu i undertøj fordi hede turene er for voldsomme!! Jeg er sikkert bare ved at blive syg!!

Min datter er også lavet på p-piller!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Ej hvor vildt...

Føles det ikke helt vildt sært at være 10 uger henne, når man opdager at man er gravid?... 

Var det pga p-pillerne at du fortsatte med at få mens?

Ja, det var meget vildt at opdage - faktisk et mindre chok dengang! Jeg har aldrig fået at vide, hvorfor jeg stadig havde mens, for det kunne lægen ikke forklare, men det ses jo af og til. Jeg kunne da forestille mig, at det var pga. P-pillerne.

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Ja, det var meget vildt at opdage - faktisk et mindre chok dengang! Jeg har aldrig fået at vide, hvorfor jeg stadig havde mens, for det kunne lægen ikke forklare, men det ses jo af og til. Jeg kunne da forestille mig, at det var pga. P-pillerne.

Wauw.... det er også vildt, at du kom på den idé, at du skulle tage en test... For normalt tænker man jo ikke i de tanker, når man har mens...

Kom du til at springe nogen piller over, eller er du en af dem der 'bare' bliver gravid på p-piller?

Anmeld

8. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Det er fuldstændigt sådan jeg har det!! Det er som om der sker vilde forandringer i kroppen!! 

Tror desværre at det er min krop der leger med mig!!  

Sidder lige nu i undertøj fordi hede turene er for voldsomme!! Jeg er sikkert bare ved at blive syg!!

Min datter er også lavet på p-piller!!

Det lyder da mærkeligt. Jeg har ind til nu haft en helt igennem ukompliceret graviditet uden kvalme, træthed, vand i kroppen, mavesmerter osv. Ja, enten spiller din krop dig et puds eller også.... er du gravid!!

Anmeld

8. juli 2009

Pige2009

Zafir skriver:

Wauw.... det er også vildt, at du kom på den idé, at du skulle tage en test... For normalt tænker man jo ikke i de tanker, når man har mens...

Kom du til at springe nogen piller over, eller er du en af dem der 'bare' bliver gravid på p-piller?

En veninde sagde for sjov, at jeg skulle prøve at tage en test, og jeg havde så absolut ikke selv skænket den mulighed en tanke, da jeg på intet tidspunkt havde glemt nogen piller, men er tværtimod meget påpasselig med at tage en pille på samme tidpunkt hver aften. Så jeg er åbenbart en af den der "bare" bliver gravid på P-piller... Freaky.

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

En veninde sagde for sjov, at jeg skulle prøve at tage en test, og jeg havde så absolut ikke selv skænket den mulighed en tanke, da jeg på intet tidspunkt havde glemt nogen piller, men er tværtimod meget påpasselig med at tage en pille på samme tidpunkt hver aften. Så jeg er åbenbart en af den der "bare" bliver gravid på P-piller... Freaky.

Men der er jo NOGEN der 'bare' bliver gravid på p-piller. Da min venindes søster blev det anden gang, så sagde lægen at der er nogen der ikke kan optage hormonerne... :-S Ååååkay. Det burde man jo så undersøge når det sker første gang

Men det virker jo som om at du er glad for det, selvom det nok kom lidt bag på dig

Anmeld

8. juli 2009

Pige2009

Men der er jo NOGEN der 'bare' bliver gravid på p-piller. Da min venindes søster blev det anden gang, så sagde lægen at der er nogen der ikke kan optage hormonerne... :-S Ååååkay. Det burde man jo så undersøge når det sker første gang

Men det virker jo som om at du er glad for det, selvom det nok kom lidt bag på dig

Joo, jeg har da så småt vænnet mig til det, men det er noget af en lang og kompliceret historie, og jeg bliver alene med bebsen. Du kan jo se denne tråd, hvor jeg også har en del indlæg.
https://www.baby.dk/debat/16962pi1/enlig-morfar/hvordan-fortaeller-man-at-man-er-gravid.aspx

Jeg har været på P-piller i 8 år, så det er sært at det lige skulle ske nu.

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Joo, jeg har da så småt vænnet mig til det, men det er noget af en lang og kompliceret historie, og jeg bliver alene med bebsen. Du kan jo se denne tråd, hvor jeg også har en del indlæg.
https://www.baby.dk/debat/16962pi1/enlig-morfar/hvordan-fortaeller-man-at-man-er-gravid.aspx

Jeg har været på P-piller i 8 år, så det er sært at det lige skulle ske nu.

Ja, det er da godtnok underligt... mmm...

Jeg vil da lige gå ind og kigge lidt i tråden 

Anmeld

9. juli 2009

quity

Anonym skriver:

Hvor godt

Var det 2 og 5 dage efter forventet mens, eller efter undfangelsen??

Efter undfangelse...

Anmeld

14. juli 2009

Disney79

Hej
jeg er nu i 31+1 og efter min læges skøn blev min kommende datter undfanget den 21 december  hvilket faktisk passer ret godt

Jeg fandt ud af jeg var gravid den 5 Januar så det var hurtigt min mand sagde til mig den 31/12-2008 at jeg da måtte være gravid for havde ømme bryster kvalme og lyst til at bare blive på min sofa og endnu engang havde han jo ret... Lidt sjovt det er ham der ved det før mig *GG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.