? til dem der følte graviditeten kort tid efter undfangelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

48.441 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Anonym trådstarter

Jeg hører tit om folk der følte at de var gravid kort tid efter undfangelsen (altså før forventet mens)!

Hvordan føltes det??
Og hvor tideligt føltes det??
Hvornår startede kvalmen?

Jeg tror lidt min fornemmelse bunder ud i ønsket om en graviditet..... Men det er rart nok lige at se hvordan i andre oplevede det!!

Forbliver lige anonym lidt endnu, da der er visse mennesker der læser med!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Valle81

Anonym skriver:

Jeg hører tit om folk der følte at de var gravid kort tid efter undfangelsen (altså før forventet mens)!

Hvordan føltes det??
Og hvor tideligt føltes det??
Hvornår startede kvalmen?

Jeg tror lidt min fornemmelse bunder ud i ønsket om en graviditet..... Men det er rart nok lige at se hvordan i andre oplevede det!!

Forbliver lige anonym lidt endnu, da der er visse mennesker der læser med!!

Mine symtomer var og er:

Meget meget ømme bryster og meget tydelige blodårer på dem.

Har haft lidt kvalme, ikke sådan kast op kvalme, men kvalme når jeg har spist.

Og så er jeg så så træt og min mave er helt pustet op:0)

Knus fra Christina som da håber og krydser for at du er gravid:0)

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Mine symtomer var og er:

Meget meget ømme bryster og meget tydelige blodårer på dem.

Har haft lidt kvalme, ikke sådan kast op kvalme, men kvalme når jeg har spist.

Og så er jeg så så træt og min mave er helt pustet op:0)

Knus fra Christina som da håber og krydser for at du er gravid:0)

Tak!! Det håber jeg også

Hvor tideligt mærkede du det??

Har du oplevet at have en mystisk følelse/ømhed i underlivet??

Har kvalmen, men ingen opkast!! (Heldigvis)

Anmeld

8. juli 2009

Valle81

Anonym skriver:

Tak!! Det håber jeg også

Hvor tideligt mærkede du det??

Har du oplevet at have en mystisk følelse/ømhed i underlivet??

Har kvalmen, men ingen opkast!! (Heldigvis)

Det hele begyndte en lille uge efter undfangelsen:0)

Jo mærkelige smerter i underlivet, det har jeg også. I korte perioder, lidt ala mens smerter. Det hedder ligament smerter, og de opstår fordi livmoderen udvider sig og sådan:0)

Anmeld

8. juli 2009

Anja

Da jeg var gravid 2. gang var jeg helt sikker på, at jeg var gravid mere end en uge før jeg kunne teste.

Jeg mærkede simpelthen plukveer (sammentræninger i livmoderen) i forbindelse med sex. Jeg kunne genkende følelsen helt tydeligt fra 1. graviditet, så jeg var ikke spor i tvivl, for det er kun under graviditet jeg har oplevet sammentrækningerne.

Pøj pøj med det

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

Anja skriver:

Da jeg var gravid 2. gang var jeg helt sikker på, at jeg var gravid mere end en uge før jeg kunne teste.

Jeg mærkede simpelthen plukveer (sammentræninger i livmoderen) i forbindelse med sex. Jeg kunne genkende følelsen helt tydeligt fra 1. graviditet, så jeg var ikke spor i tvivl, for det er kun under graviditet jeg har oplevet sammentrækningerne.

Pøj pøj med det

Nu har jeg et barn i forvejen. Men må indrømme at jeg ærligt talt ikke kan huske de tidelige symptomer!!

Men er det muligt at man kan mærke det tideligere 2. gang!? 

For at være ærlig, så havde jeg om natten lige efter samlejet, en mærkelig trykken i den ene side af underlivet!! Morgenen efter havde jeg kvalme og en mystisk smerte i underlivet!! Her nogle dage efter har jeg stadig en mærkelig trykken dernede!! 

Jeg forstår bare ikke hvis det er det jeg kan mærke allerede!! Så ville lige høre om der er andre der har oplevet det SÅ tideligt efter, eller om det bare er kroppen der spiller mig et puds

Tak for svar.

Kram

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sidste gang jeg var gravid, da havde jeg kvalme og var svimmel fra undfangelsen stort set. Det gik SÅ hurtigt.

Dog var der jo også noget galt i den graviditet, sååeee... Måske var det et symptom?

Min læge siger: Som kvinde er du ikke i tvivl inderst inde, hvis den er der. DU VED DET. Siger hun - og rigtig nok, hos mig har jeg begge gange jeg har været gravid ikke været i tvivl om det, selvom jeg selvfølgelig har taget en test...

Anmeld

8. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Nu har jeg et barn i forvejen. Men må indrømme at jeg ærligt talt ikke kan huske de tidelige symptomer!!

Men er det muligt at man kan mærke det tideligere 2. gang!? 

For at være ærlig, så havde jeg om natten lige efter samlejet, en mærkelig trykken i den ene side af underlivet!! Morgenen efter havde jeg kvalme og en mystisk smerte i underlivet!! Her nogle dage efter har jeg stadig en mærkelig trykken dernede!! 

Jeg forstår bare ikke hvis det er det jeg kan mærke allerede!! Så ville lige høre om der er andre der har oplevet det SÅ tideligt efter, eller om det bare er kroppen der spiller mig et puds

Tak for svar.

Kram

jeg ku også mærke det samme dag, min læge siger jeg er en af de få som mærker det med det samme.. jeg ku mærke det i min mave som du også siger også vågnede jeg med vildt kvalme og har haft det dårligt siden, først 10 dage efter jeg havde været ved lægen og sagt til ham at jeg var sikker på at jeg var gravid, kun jeg teste positiv... så den var rigtig nok...
jeg har ikke været i tvivl de tre gange jeg er blevet gravid..
held og lykke...
krydser fingre for jer
knus karina 12+4

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Sidste gang jeg var gravid, da havde jeg kvalme og var svimmel fra undfangelsen stort set. Det gik SÅ hurtigt.

Dog var der jo også noget galt i den graviditet, sååeee... Måske var det et symptom?

Min læge siger: Som kvinde er du ikke i tvivl inderst inde, hvis den er der. DU VED DET. Siger hun - og rigtig nok, hos mig har jeg begge gange jeg har været gravid ikke været i tvivl om det, selvom jeg selvfølgelig har taget en test...

Jeg må indrømme at jeg har det på fornemmelsen!! Men som sagt kan det jo også være min krop det leger med mig!!

Men inderst inde er der noget der siger mig at der gemmer sig en lille overraskelse derinde!!

Dør da hvis jeg skal vente 1½ uge med at teste

Anmeld

8. juli 2009

Tynen

Jeg begyndte pludselig at falde i søvn alle mulige steder.. Selv når vi var på besøg hos andre
Jeg var så dræbende træt og samtidig havde jeg sådan en underlig sult/kvalme hele tiden og murren i underlivet.

Tog en test 1 dag over tid og ja.. Der var en mening med galskaben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.