? til dem der følte graviditeten kort tid efter undfangelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

jeg ku også mærke det samme dag, min læge siger jeg er en af de få som mærker det med det samme.. jeg ku mærke det i min mave som du også siger også vågnede jeg med vildt kvalme og har haft det dårligt siden, først 10 dage efter jeg havde været ved lægen og sagt til ham at jeg var sikker på at jeg var gravid, kun jeg teste positiv... så den var rigtig nok...
jeg har ikke været i tvivl de tre gange jeg er blevet gravid..
held og lykke...
krydser fingre for jer
knus karina 12+4

Lyder super godt

Havde du også en mærkelig trykken i den nederste del af maven?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg må indrømme at jeg har det på fornemmelsen!! Men som sagt kan det jo også være min krop det leger med mig!!

Men inderst inde er der noget der siger mig at der gemmer sig en lille overraskelse derinde!!

Dør da hvis jeg skal vente 1½ uge med at teste

Ja, det er jo det...

Det kan også sagtens være at den er der... Jeg har jo noget diller-daller med min livmoder, noget infektion eller irritation, så min læge sagde at det at det var meget muligt, jeg var gravid i sidste måned, men at den så gik til, pga det...

Jeg håber for dig at den er der. Men du ved det godt... Helt sikkert. SIdste gang havde jeg det også sådan: NEJNEJ - det er ikke rigtig, det er bare din hjerne og din krop der spiller dig et puds...

SÅdan har man det, inditl man ser de 2 streger på testen. Så stoler man ikke på sin krop. Jeg er selv sådan også.

Min læge er fra grønland, jeg ved ikke om det er derfor hun er sådan. Hun er SÅ rolig og afbalanceret... Og hun er virkelig af den overbevisning at man skal stole på sig selv, selvom det er unaturligt for os

Anmeld

8. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Lyder super godt

Havde du også en mærkelig trykken i den nederste del af maven?? 

ja det havde jeg...mens lignene smerter,  også var/er jeg så frygtelig træt... det lyder som om der er noget som vokser i din mave... hvornår kan du teste, ved du det??

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Ja, det er jo det...

Det kan også sagtens være at den er der... Jeg har jo noget diller-daller med min livmoder, noget infektion eller irritation, så min læge sagde at det at det var meget muligt, jeg var gravid i sidste måned, men at den så gik til, pga det...

Jeg håber for dig at den er der. Men du ved det godt... Helt sikkert. SIdste gang havde jeg det også sådan: NEJNEJ - det er ikke rigtig, det er bare din hjerne og din krop der spiller dig et puds...

SÅdan har man det, inditl man ser de 2 streger på testen. Så stoler man ikke på sin krop. Jeg er selv sådan også.

Min læge er fra grønland, jeg ved ikke om det er derfor hun er sådan. Hun er SÅ rolig og afbalanceret... Og hun er virkelig af den overbevisning at man skal stole på sig selv, selvom det er unaturligt for os

EJ  søde Det er jeg da ked af at høre. Håber snart det lykkedes for jer!! Har i forsøgt længe??

Hihi... de er vist også lidt mere frisindet deroppe  De har ihvertfald en lidt anden tænke måde end vi!! 

Jeg har næsten ikke sovet hele natten af spænding!! Har allerede lagt og tænkt på børnenavne  hihi....

Anmeld

8. juli 2009

linemus

Jeg fik symptomer få dage efter undfangelsen. Kvalme, træthed og murren i underlivet. Testede meget meget svagt på 1. mens dag, og lidt mindre svagt nogle dage senere. Jeg var så gravid med tvillinger

Første gang jeg var gravid, mærkede jeg ikke noget før langt senere. Du kan slet ikke sammenligne dine egne graviditeter - de kan meget let være vidt forskellige.

Held og lykke

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

ja det havde jeg...mens lignene smerter,  også var/er jeg så frygtelig træt... det lyder som om der er noget som vokser i din mave... hvornår kan du teste, ved du det??

Uhhhh......

Jeg er også frygtelig træt... Men jeg tror nærmere at det skyldtes at jeg ikke har fået så meget søvn på det sidste!!

Jeg vil tro jeg kan teste omkring den 19..... Så der er laaaaaaaaaaaaaang tid til!! 

Anmeld

8. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Uhhhh......

Jeg er også frygtelig træt... Men jeg tror nærmere at det skyldtes at jeg ikke har fået så meget søvn på det sidste!!

Jeg vil tro jeg kan teste omkring den 19..... Så der er laaaaaaaaaaaaaang tid til!! 

ja puha der er længe til.. jeg ku ikk vente jeg købte 10 test på nettet også blev der ellers testet hver morgen.. hi hi..

Anmeld

8. juli 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

ja puha der er længe til.. jeg ku ikk vente jeg købte 10 test på nettet også blev der ellers testet hver morgen.. hi hi..

hihi... sjovt du siger det!! Har faktisk haft tanken  Er det ikke noget med man kan købe billige teste herinde et eller andet sted??

Anmeld

8. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

hihi... sjovt du siger det!! Har faktisk haft tanken  Er det ikke noget med man kan købe billige teste herinde et eller andet sted??

hi hi, jeg købte dem på www.billigetest.dk 10 stk for 89kr. og nogen gange har de tilbud 15stk for 89kr, billigere kan det vist ikke gøres..

Anmeld

8. juli 2009

Misjelle

Vi havde prøvet i lidt over 2 år, så ved at jeg ikke har tendens til falske graviditetsgener. Allerede 3 dage efter synes jeg at kunne mærke det. Havde en niven i underlivet, ligesom ved ægløsning og kroppen føltes bare som om den arbejdede løs... sådan blev det så ved . Sagde til min mand at nu var den der eller også var jeg lige til at sende på den lukkede.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.