Zafir skriver:
Nej, vi har ikke forsøgt så længe i denne omgang. Jeg vil bare gerne være gravid NU, fordi jeg er klar igen, efter vi mistede sidste år. Så har jeg bare ingen tålmodighed, så det er ikke så længe. Men jeg er glad for at jeg stolede på min intuitoin og gik til lægen for at blive tjekket, når jeg følte at der var noget galt...
Jeg får svar tirsdag i næste uge.
Jeg forstår godt at du er spændt. Men du må jo prøve (selvom det er RØV SVÆRT) at klappe hesten de der 1½ uge... Selvom det er svært...
På den anden side - selvom man føler at den er er der, så vil man jo heller ikke rigtig piske en stemning op i sig selv, hvis der så sker noget, at man (som jeg i sidste måned) fik mens alligevel - men fordi der jo så var noget galt ik?...
Så jeg krydser alt hvad jeg kan på dine vegne!!
Håber den er der!!!
Åhh det er jeg ked af at høre. Det er aldrig sjovt når det er på den måde!! Jeg håber virkeligt snart det lykkedes for jer. Hvor langt henne var du da du mistede??
Ja det er sindsygt svært at tænke på noget som helst. Det eneste der kører rundt i mine tanker er: baby, baby, baby, baby, baby, baby, baby, baby.......
Jeg føler slet ikke jeg kan rumme det lige nu

Jeg tror også jeg bilder min krop ind at jeg har samtlige symptomer, selv om det virker usandsynligt allerede nu!!
Puha, ventetiden på at få svar er jo værrer end ventetiden under graviditeten!!!
Nu har "faren" og jeg jo ikke ligefrem prøvet på at blive gravide. Men er begge enige om at et barn er mere end velkommen. Og da jeg efter sex havde den mærkelige fornemmelse måtte jeg jo lige regne på hvornår ægløsning var... og sørme jo om det ikke var den dag!!!
Uhhhh jeg håber den er der.... selv om den som regel aldrig er, når man forventer det!!
Anmeld