Tror at 3. Gang var lykkens gang for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Lou

CroQuis skriver:

Stooooort tillykke 

Jeg havde heller ikke de vildeste symptomer (har det stadig ikke) - og venter altså tvillinger 

Ser frem til at høre dit HCG tal imorgen 

TAAKKK!!

Det er lidt vildt med dig, jeg troede faktisk man ville få symptomer hurtigere når man var gravid med tvillinger..

Hvordan har du det med at der er to i setdet for en? 

Ja nu må vi se hvad tallet er, af en eller anden årsag så er jeg bange for at de siger jeg ikke er gravid, men det nok mest fordi  man har så svært ved at tro på det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Lou

BigHope13 skriver:

Wow sikke en flot positiv test. stort tillykke i skal være forældre
intet mindre end fantastisk

Ja det er bare helt igennem fantastisk.. det er ubeskriveligt!! 

Tak

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke med den fine test
Den kan jo ikke blive mere positiv

Tak søde du. Du simpelt hen så sej at du kan overkomme og kommentere positivt når det ikke er lykkes for jer endnu... tænker tit på dig!!

Hvad gør i nu, går I i gang igen eller holder i pause?

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Christina 1974 skriver:

Er det ikke i dag du får svar på blod prøve ?

Som om vi ikke allerede kender svaret 

Tillykke

Jo,  jeg fik taget prøven i morges og skal ringe og få svar mellem 13 - 14...  Det som om, jeg er bange for at svaret er negativt, men det nok bare fordi man har svært ved at tro på at det endelig er lykkes... 

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Lauer skriver:

STORT tillykke, hvor er det bare skønt for jer, at stå med en bragende positiv test efter så lang tid - og så i 3. forsøg. Glæder mig til at høre hvad HCG niveauet siger

TAk TAk!! Det er den vildeste følelse at stå med sådan en test efter så lang tid, og i sær fordi jeg bare slet ikke forventede det. Men ja vi er lykkelige for vores 3. forsøg... når man ser tilbage er det jo lige meget hvilket forsøg det lykkes i , når bare det lykkes... men det har været en virkelig hård proces.

Jeg må lave en opdatering senere, når jeg har fået tallet 

Anmeld

14. juni 2013

Putomanen

Lou skriver:

Tak søde du. Du simpelt hen så sej at du kan overkomme og kommentere positivt når det ikke er lykkes for jer endnu... tænker tit på dig!!

Hvad gør i nu, går I i gang igen eller holder i pause?

Jamen selvfølgelig, det er jo fantastisk at det endelig er lykkes jer
Jeg er spændt på svaret på pb senere i dag, selvom det bare bekræfter den positive test

Tusind tak, det varmer bare så meget Vi har valgt at holde en pause over sommeren, så vi kan nyde vores ferie helt uden hormoner og restriktioner. Så tager vi nok et fryseforsøg bagefter.

Anmeld

14. juni 2013

CroQuis

TAAKKK!!

Det er lidt vildt med dig, jeg troede faktisk man ville få symptomer hurtigere når man var gravid med tvillinger..

Hvordan har du det med at der er to i setdet for en? 

Ja nu må vi se hvad tallet er, af en eller anden årsag så er jeg bange for at de siger jeg ikke er gravid, men det nok mest fordi  man har så svært ved at tro på det! 

Ja det troede jeg også - og derfor regnede jeg jo heller ikke med tvillinger 

Men altså, vi valgte jo selv at få lagt to æg op, så vi var bevidste om at der kunne ske... 

Er selvfølgelig vildt glade for at vente to  men samtidig vildt nervøse, da vi jo ikke engang har haft ét enkelt barn før 

Du skal nu nok få positivt svar fra klinikken også 

Anmeld

14. juni 2013

Carina:-)

Tillykke

Anmeld

14. juni 2013

l.kjoeller

Lou skriver:

Takker... ja det er underligt med næsten ingen symptomer, man synes på en eller anden måde man skulle kunne mærke mere... men det kommer sikkert 

det kommer tidsnok så nyd det

Anmeld

14. juni 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

Kæmpe stort tillykke der er da ingen tvivl overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.