Tror at 3. Gang var lykkens gang for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Lou

VIPpigen skriver:

Hold fast mand... Hvis du lige har lavet den, med eftermiddagsurin, så må jeg sige (lyder MEGET underligt) at det er den flotteste og klareste test jeg har set denne tid på dagen

Det er sært, at man kan blive så glad for så underlig en ros  !!!

Jeg havde vent testen på hovedet, så min mand og jeg kunne se den sammen, og havde ingen forventning om at den var positiv, men da jeg vente den,  nærmest sprang stregerne op i hovedet på os.. det var så overvældende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Lou

Maja84 skriver:

Weeee stort tillykke

Takker!! 

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Elias2010<3 skriver:

Tillykke !!! Gad vide om du hopper på tvillinge-bølgen ?

Hehe tak... ja jeg fik jo sat to æg op, så det er jo ikke umuligt, det det er lidt vildt at tænke på.... 

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Lisbeth1985 skriver:

Wow,hvor er den test flot!! TILLYKKE

Er også helt stolt af den...  hvis man kan være det 

Det så dejligt!!

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jamen for søren da. Lader til at i endelig skal være forældre. SKØNT SKØNT SKØNT!! Stort tillykke  

Ihh tak søde!! Det er helt fantastisk...!!! Havde næsten mistst håbet!
Der er jo godt nok 8 lange måneder igen, og der kan jo desværre gå så meget galt endnu, men det gider jeg bare slet ikke tænke på lige nu....

Og hvor er det crazy med jer... øko enægede tvilinger... hvad skulle i nogenside i behandling for... i klarer den jo bare super alene  Tillykke med jer også.. det er da lidt vildt for jer!! 

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Nessie skriver:

Fantastisk 

Stort tillykke til jer 

Kære Nessie 

Tusind tak.-. vi er også bare SÅ glade!!

Anmeld

14. juni 2013

Lou

l.kjoeller skriver:

weeee tillykke. nøjagtig de symptomer jeg havde efter icsi.

Takker... ja det er underligt med næsten ingen symptomer, man synes på en eller anden måde man skulle kunne mærke mere... men det kommer sikkert 

Anmeld

14. juni 2013

pcoramt

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

Stort tillykke! Hvor er det bare skønt

Anmeld

14. juni 2013

Christina74

Er det ikke i dag du får svar på blod prøve ?

Som om vi ikke allerede kender svaret 

Tillykke

Anmeld

14. juni 2013

Lauer

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

STORT tillykke, hvor er det bare skønt for jer, at stå med en bragende positiv test efter så lang tid - og så i 3. forsøg. Glæder mig til at høre hvad HCG niveauet siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.