Tror at 3. Gang var lykkens gang for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
39 svar
35 synes godt om
13. juni 2013

Lou

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Christina74

jubiiiiii stort tilykke 

Anmeld

13. juni 2013

LinLin

Tillykke!

Anmeld

13. juni 2013

Trekløver(:

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

Stort tillykke med de to flotte streger 

Anmeld

13. juni 2013

tweety2060

Det er de 2 flotteste streger jeg længe har set Håber de bliver der!!

Anmeld

13. juni 2013

ønskebørn74

Lou skriver:

STORT TILLYKKE.. 

Den er jo mega positiv.... 

Anmeld

13. juni 2013

Lou

tweety2060 skriver:

Det er de 2 flotteste streger jeg længe har set Håber de bliver der!!

Tusind TAK... Jeg synes også den er meget tydelig og det endda med eftermiddags urin  Men må os være ca. 4+1. Fik taget æg ud den 29.. Den er bare så fin, så håber det et godt tegn mht HCG tallet. 

Anmeld

13. juni 2013

Lou

ønskebarn74 skriver:

STORT TILLYKKE.. 

Den er jo mega positiv.... 

TAK TAK TAK ... JA det bare så VILDT!!! 

Kan slet ikke fatte det....det er så uvirkeligt!! 

Anmeld

13. juni 2013

Frk. Himmelblå

Lou skriver:

Wow, den test er jo SUPER positiv  Så flotte har de slet ikke været så tidligt i mine graviditeter.

Stort tillykke 

Anmeld

13. juni 2013

VIPpigen

Hold fast mand... Hvis du lige har lavet den, med eftermiddagsurin, så må jeg sige (lyder MEGET underligt) at det er den flotteste og klareste test jeg har set denne tid på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.