Tror at 3. Gang var lykkens gang for os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Kløver

Weeee stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Swerg

Tillykke !!! Gad vide om du hopper på tvillinge-bølgen ?

Anmeld

13. juni 2013

Lisbeth1985

Wow,hvor er den test flot!! TILLYKKE

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Fantastisk 

Stort tillykke til jer 

Anmeld

13. juni 2013

l.kjoeller

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

weeee tillykke. nøjagtig de symptomer jeg havde efter icsi.

Anmeld

13. juni 2013

CroQuis

Stooooort tillykke 

Jeg havde heller ikke de vildeste symptomer (har det stadig ikke) - og venter altså tvillinger 

Ser frem til at høre dit HCG tal imorgen 

Anmeld

13. juni 2013

BigHope13

Lou skriver:

Jeg har slet ikke skrevet herinde om vores 3. Forsøg.. Har været så mega nervøs over at det var det sidste forsøg.. Fik taget 15 æg ud og der var lige præcis 2 super guldæg der kunne bruges. Jeg skal have taget bp i morgen men har hele dagen frygtet mens, da hjem har fået den dagen før de andre gange.. Men se hvad jeg lige har lavet...

Jeg kan slet ikke beskrive den følelse det giver mig, vi har kæmpet 4 1/2 år.. og var begyndt at tvivle så inderligt på at det nogensinde vile blive vores tur. Jeg er så overvældende, glad og lykkelig.. Og sidder bare og stirre på testen da jeg bare slet ik kan tro det!! Nu håber jeg HCG tallet i morgen er som det skal være, så det ikke bare har været en Biokg.

jeg har absolut ingen symptomer endnu, udover mens agtig murren derfor er jeg SÅ MEGA overrasket!!! 

Wow sikke en flot positiv test. stort tillykke i skal være forældre
intet mindre end fantastisk

Anmeld

13. juni 2013

Putomanen

Mange gange tillykke med den fine test
Den kan jo ikke blive mere positiv

Anmeld

14. juni 2013

Lou

Frk. Himmelblå skriver:

Wow, den test er jo SUPER positiv  Så flotte har de slet ikke været så tidligt i mine graviditeter.

Stort tillykke 

Ihhh tak!!!  

Er så glad .... men skal have svar på blodprøven i dag, så jeg håber bare den er lige så positiv!! Kan ikke lade være med at være lidt nervøs... 

Anmeld

14. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Lou skriver:

Jamen for søren da. Lader til at i endelig skal være forældre. SKØNT SKØNT SKØNT!! Stort tillykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.