Miniferie med lille fyr på 7mdr. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Maja88

der er også 2 rigtig fine børnebassiner som er lidt afskærmet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Maja88 skriver:

hehe ikke friferie men fdm..

prøv at se her

http://www.fdm-travel.dk/tyskland/schleswig-holstein/weissenhauser-strand/weissenhauser-strand-miniferie.html

ihh det ser fedt ud. Alt er dog udsolgt i vores ferie. øv øv

Anmeld

13. juni 2013

Pigent

Miss BananaHammock skriver:

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke fly da vi vil have vores barnevogn med
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Skyd løs med jeres gode ideer!!

Der også andre feriecenter, der er fx Danland og Dayz som har flere feriecenter rundt i landet

Her er der link til dem 

http://www.danland.dk/

http://www.dayz.dk/

Ellers er der nogle campingpladser der har et motel hvor man kan bo også kan man tag ud opleve noget

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

ihh det ser fedt ud. Alt er dog udsolgt i vores ferie. øv øv

Vi har bedst erfaring ay bestille direkte ved det tyske.. fdm har jo kun en del af pladserne

Anmeld

13. juni 2013

L&V

Hva med at finde et sommerhus i en lækker by.. Jeg syntes det er rart at man ka putte sine børn uforstyret og det vigtigste for sådan en størrelse er jo at man er sammen med sin mor og far og har masser af kvalitets tid.. Vi kiggede selv på ebeltoft da der er meget inden for kort afstand også er det en dejlig hyggelig by

Anmeld

13. juni 2013

Muffinmus

Altså, man kan jo købe beskyttelse til bárnevognen i flyet, eller rettere lege den for 250 kr. Så i skal bare spørge hvilke selskaber der tager vognen med. Tror der er flere der gør nu i forhold til før.

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Hva med at finde et sommerhus i en lækker by.. Jeg syntes det er rart at man ka putte sine børn uforstyret og det vigtigste for sådan en størrelse er jo at man er sammen med sin mor og far og har masser af kvalitets tid.. Vi kiggede selv på ebeltoft da der er meget inden for kort afstand også er det en dejlig hyggelig by

efter at ha' tjekket priserne på nettet på udlandet, så tror jeg også det er det vi ender med. Det andet bliver godt nok nemt dyrt

Anmeld

13. juni 2013

nielsen80

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke fly da vi vil have vores barnevogn med
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Skyd løs med jeres gode ideer!!

Kan anbefale Kolding vi har en vildmark, en barnepige og tror vist også der er et slot

Anmeld

13. juni 2013

L&V

efter at ha' tjekket priserne på nettet på udlandet, så tror jeg også det er det vi ender med. Det andet bliver godt nok nemt dyrt

Ja det ka det i hvert fald hurtigt blive og igen så er det bare rart og ku putte et godt skyggested hvor man ved der er ro i stedet for på en eller anden balkon i 35 grader..

Vi var i hvert fald glade for at det var det vi gjorde sidste år efter 3dage på hotel ferie i kbh Det var et mareridt

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Kan anbefale Kolding vi har en vildmark, en barnepige og tror vist også der er et slot

Super. Vi kommer i 14dage - er det hel eller halv pension?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.