Miniferie med lille fyr på 7mdr. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

Chili

Miss BananaHammock skriver:

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke fly da vi vil have vores barnevogn med
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Skyd løs med jeres gode ideer!!

Min mand og jeg stod lidt i samme situation, vi skulle have været til Cypern, men det blev så ikke til noget..
Vi har en søn på 7,5 måned og tager i sommerhus oppe ved Sjællands odde nu, med et vennepar. Hvor vi regner med at tage i zoo og sommerland sj. Hygge i haven og ved vandet og andre ting vi nu kan finde på.

Så det var jo også en ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Moma

Tanja1234 skriver:

Da vores datter var 3 mdr. tog vi 5 overnatninger på Comwell i Kolding. Hotellet er konference hotel til daglig men i sommerferien er der super hyggeligt og plads til børnene. Der var god mad i både restaurant og "bar" (café agtigt) og der var masser af børn så vi ikke skulle være pinlige når den lille gav lyd fra sig.

Tiden gik med besøg i botanisk have, Koldinghus (husk evt. bæresele), og så ligger der en stor legepark lige nær hotellet og der er en stor og flot skov lige bag hotellet.... 

Kolding er en dejlig by 

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Chili skriver:

Min mand og jeg stod lidt i samme situation, vi skulle have været til Cypern, men det blev så ikke til noget..
Vi har en søn på 7,5 måned og tager i sommerhus oppe ved Sjællands odde nu, med et vennepar. Hvor vi regner med at tage i zoo og sommerland sj. Hygge i haven og ved vandet og andre ting vi nu kan finde på.

Så det var jo også en ide

Det lyder fedt! Vi skal i sommerhus ved vesterhavet i en af vores ferie uger - og det glæder jeg mig meget til. Måske man bare skulle arrangere endnu en tur et andet sted hen. For det er uden tvivl lige noget for de helt små!

Anmeld

13. juni 2013

sus82

Rønbjerg feriecenter er også super lækkert.

Anmeld

13. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja88 skriver:

weissenhaüser strand

Hvad og hvor er det? X

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

StineW79 skriver:

Hvad og hvor er det? X

suptropiskbadeland 1 times tid fra padborg grænse... meget billige end lalandia og om sommeren er stranden også ved siden af... wellness og en columpus park/ aktivitetspark

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Maja88 skriver:

suptropiskbadeland 1 times tid fra padborg grænse... meget billige end lalandia og om sommeren er stranden også ved siden af... wellness og en columpus park/ aktivitetspark

Når jeg googler det får jeg bare et område op med forskellige hoteller. Er det et badeland med hotel ligesom lalandia?

Anmeld

13. juni 2013

Chili

Det lyder fedt! Vi skal i sommerhus ved vesterhavet i en af vores ferie uger - og det glæder jeg mig meget til. Måske man bare skulle arrangere endnu en tur et andet sted hen. For det er uden tvivl lige noget for de helt små!

Ja præcis der er så mange arrangementer rundt omkring de der ferie steder

Og vi glæder os meget til zoo, de har Danmarks største "samling"? Af aber, måske han kan sammenligne, hihi

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Når jeg googler det får jeg bare et område op med forskellige hoteller. Er det et badeland med hotel ligesom lalandia?

weissenhäuser strand kan du booke gennem friferie men så er det dyrere..

det er et badeland tilknyttet.. du kan bo på hotel eller i ferielejligheder eller i bungalows...

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

Maja88 skriver:

weissenhäuser strand kan du booke gennem friferie men så er det dyrere..

det er et badeland tilknyttet.. du kan bo på hotel eller i ferielejligheder eller i bungalows...

hehe ikke friferie men fdm..

prøv at se her

http://www.fdm-travel.dk/tyskland/schleswig-holstein/weissenhauser-strand/weissenhauser-strand-miniferie.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.