Miniferie med lille fyr på 7mdr. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2013

modesty

Miss BananaHammock skriver:

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke fly da vi vil have vores barnevogn med
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Skyd løs med jeres gode ideer!!

Bilferie til Berlin? Eller Hamburg - det er lidt kortere og det er en rigtig dejlig by.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

Lotus86

Man kan sagtens have barnevogn med i en flyver, og for 150 kr. kan man leje sådan en airshell som barnevognen kan være i, så den er beskyttet under turen.

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Man kan sagtens have barnevogn med i en flyver, og for 150 kr. kan man leje sådan en airshell som barnevognen kan være i, så den er beskyttet under turen.

troede det var meget dyre... fedt!

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej det hammer smart. Og de er nemme at rejse med i den alder. Vi fløj med Anton da han var ca. 6 mdr. Ud over et enkelt udbrud pga. sen flyvetid og lidt trykken i ørerne, gik det ganske godt. 

Anmeld

13. juni 2013

Tanja1234

Da vores datter var 3 mdr. tog vi 5 overnatninger på Comwell i Kolding. Hotellet er konference hotel til daglig men i sommerferien er der super hyggeligt og plads til børnene. Der var god mad i både restaurant og "bar" (café agtigt) og der var masser af børn så vi ikke skulle være pinlige når den lille gav lyd fra sig.

Tiden gik med besøg i botanisk have, Koldinghus (husk evt. bæresele), og så ligger der en stor legepark lige nær hotellet og der er en stor og flot skov lige bag hotellet.... 

Anmeld

13. juni 2013

Lotus86

Niks, de er ret billige

Og vil også tilslutte mig Alexis, og sige det er en nem alder når man skal rejse. Vi var i Thailand da vores søn var 8 måneder, og der var intet overhovedet, ikke en eneste gang græd han under flyveturen, og han elskede at få lov til at bade Han bliver nu 2 år i næste måned, og vi er netop på vores 5 sydlandsrejse med ham, og det er altså bare fantastisk at rejse med sit barn, og dem der siger, at det kun er for forældrenes skyld, det er dem der ikke har prøvet det, børn elsker det, de elsker at nyde deres forældre 24/7 som er afslappede og ikke skal ornde 17000 praktiske ting i løbet af dagen, også de små babyer

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Niks, de er ret billige

Og vil også tilslutte mig Alexis, og sige det er en nem alder når man skal rejse. Vi var i Thailand da vores søn var 8 måneder, og der var intet overhovedet, ikke en eneste gang græd han under flyveturen, og han elskede at få lov til at bade Han bliver nu 2 år i næste måned, og vi er netop på vores 5 sydlandsrejse med ham, og det er altså bare fantastisk at rejse med sit barn, og dem der siger, at det kun er for forældrenes skyld, det er dem der ikke har prøvet det, børn elsker det, de elsker at nyde deres forældre 24/7 som er afslappede og ikke skal ornde 17000 praktiske ting i løbet af dagen, også de små babyer

Jeg drømmer også om sol og varmt vand - men synes bare det er så dyrt. Booker I familiehoteller? For så er det virkelig mange penge de vil ha!

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg drømmer også om sol og varmt vand - men synes bare det er så dyrt. Booker I familiehoteller? For så er det virkelig mange penge de vil ha!

Vi besøgte familie i Israel. Så vi havde bolig gratis da vi kom frem. Jeg vil forslå, hvis i vælger at rejse med fly, at tage nogle panodil stikpiller med, da de kan tage lidt af smerten ved trykket i luften. Det havde jeg ikke tænkt på. Amning ved letning og landing er også rigtig godt hvis du ammer. Og gå efter nogle flyvetider som passer ind i jeres rytme. Vi måtte tage et ret sent fly hjem, da det var det eneste vi kunne komme med alle sammen (hele familien var samlet dernede til begravelse) Ville altid gå efter en tid om dagen. Anton havde lige 10 min hvor han skreg i vilden sky på vejen hjem om aftenen. Men ud over det gik det rigtig fint og han var glad og tålmodig. Når vi planlægger ferie i år, bliver det så det med rejse om dagen.  Og så koster de jo ikke meget, at have med ombord i den alder. 

Anmeld

13. juni 2013

Lotus86

Nej det gør vi ikke, det synes jeg er lige gyldigt når de ikke er ældre. Det eneste vi prioterer er at der er en pool så han kan bade, og så skal der selvfølgelig være pænt og ordenligt

Prøv og tjek www.afbudsrejser.dk, der har vi bestilt den rejse vi er på nu, 1 uge i Bodrum på super hyggeligt hotel med pool, 300 meter fra stranden, 4500 kr. for os alle tre

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Nej det gør vi ikke, det synes jeg er lige gyldigt når de ikke er ældre. Det eneste vi prioterer er at der er en pool så han kan bade, og så skal der selvfølgelig være pænt og ordenligt

Prøv og tjek www.afbudsrejser.dk, der har vi bestilt den rejse vi er på nu, 1 uge i Bodrum på super hyggeligt hotel med pool, 300 meter fra stranden, 4500 kr. for os alle tre

Det var lige præcis også min tanke - for familievenlige hoteller har mange lækre arrangementer til de lidt større børn, men det er Alex jo ikke gammel nok til alligevel.

Vi har "desværre" ferie på samme tid som alle andre i uge 29, 30 og 31, så tror ikke de er så billige der. Men vil da helt sikkert holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.