Miniferie med lille fyr på 7mdr. Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.597 visninger
41 svar
32 synes godt om
13. juni 2013

Miss BananaHammock

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke fly da vi vil have vores barnevogn med
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Skyd løs med jeres gode ideer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2013

AnonymMor

Miss BananaHammock skriver:

Vi havde nogle planer der er gået i vasken, så nu skal der findes på noget nyt til sommerferien. Har I nogle gode ideer?

- Mellem 3 og 7 dage
- Ikke en øde hytte da jeg er angst for mørke og der bliver bare mørkt sådan et sted
- Et sted hvor der er noget for de voksne, men hvor det kan være på bette fyrens primisser.

Jesperhus eller Lalandia ?  

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Rinepigen skriver:

Jesperhus eller Lalandia ?  

Havde godt tænkt på de to - men som 7 mdr. får han vel ikke rigtig noget ud af det gør han? Også skal det være fordi vi gerne vil derhen...! Har aldrig være i lalandia. Er det fedt?

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

- Mellem 3 og 7 dage

Hvad med et mini cruise? Tror i skal vælge mest efter hvad i har lyst til. Når de er 7 mdr er det begrænset hvad de som sådan får ud af det. Bare det er nye omgivelser tror jeg det er rigeligt med indtryk 

Anmeld

13. juni 2013

AnonymMor

Havde godt tænkt på de to - men som 7 mdr. får han vel ikke rigtig noget ud af det gør han? Også skal det være fordi vi gerne vil derhen...! Har aldrig være i lalandia. Er det fedt?

Det er vel også lidt begrænset hvor man kan tage hen med en 7 mdrs hvor han ville få ret meget ud af det men tænkte at i jesperhus eller Lalandia kunne Khan jo komme smed ud og bade med jer. Der er også baby/børne bassin  

ved også lalandia har Legeland og mange andre børne aktiviteter. Men det er nok også mest for lidt større børn. 

jeg synes det er godt i lalandia men kommer man i industri ferien så er der RIGTIG mange mennesker  

ellers kunne i leje et sommerhus i en turist by så det ikke bliver mørk og kedeligt så kunne i tage på dagsture og komme ud og opleve noget ? Evt en tur i zoo osv  

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad med et mini cruise? Tror i skal vælge mest efter hvad i har lyst til. Når de er 7 mdr er det begrænset hvad de som sådan får ud af det. Bare det er nye omgivelser tror jeg det er rigeligt med indtryk 

den tanke havde jeg slet ikke tænkt. Det skal undersøges

Anmeld

13. juni 2013

Miss BananaHammock

Rinepigen skriver:

Det er vel også lidt begrænset hvor man kan tage hen med en 7 mdrs hvor han ville få ret meget ud af det men tænkte at i jesperhus eller Lalandia kunne Khan jo komme smed ud og bade med jer. Der er også baby/børne bassin  

ved også lalandia har Legeland og mange andre børne aktiviteter. Men det er nok også mest for lidt større børn. 

jeg synes det er godt i lalandia men kommer man i industri ferien så er der RIGTIG mange mennesker  

ellers kunne i leje et sommerhus i en turist by så det ikke bliver mørk og kedeligt så kunne i tage på dagsture og komme ud og opleve noget ? Evt en tur i zoo osv  

Det er lige præcis også min tanke og jeg tror at lalandia osv. vil være noget der er sjovere når han er lidt større. Men jeg kan godt se fordelen i at der er svømmebassin og der er plads til at have børn med overalt.

Var lige inde og tjekke og næsten alt i lalandia billund er udsolgt i industriferien så tror godt på den med sindsyg mange mennesker

Hus i turistby var en god ide!

Anmeld

13. juni 2013

Maja88

weissenhaüser strand

Anmeld

13. juni 2013

Nessie

Jeg tænkte også først Weissenhäuser Strand, men tænker at han nok skal være lidt større, før I får noget ud af det.

Men hvad med et kro ophold et sted i Danmark, hvor I normalt ikke lige kommer, og hvor der er lidt at se på? 
Noget med dyr plejer børn tidligt at være ineresserede i.

Vi var i USA da Daniel var 7-8 mdr., men besøg i Nebraska, South Dakota og New York, og jeg tror helt ærligt at det tidspunkt de er nemmest at have med, er deromkring 

En tur til Berlin eller Pars måske?

Anmeld

13. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

den tanke havde jeg slet ikke tænkt. Det skal undersøges

Det fede ved det er, at i har egen kahyt i nærheden, uanset hvor i er på båden. Så hvis du/i trænger til lidt ro er det i nærheden. Og der er ofte masser at se på sådan en båd. Og så er det jo skønt for en lille at opleve at være til søs, og i kan nyde en skøn udsigt. 

Og så får i jo set en by i nogle timer, hvor i måske ikke har været før. Åh nu får jeg helt lyst til at tage afsted selv, hehe 

Der er jo både Norge og England, alt efter hvor i vil afsted fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.