Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

TbCp

Jeg vil gerne til New Zealand og besøge familie. var dernede da jeg var 12 år... så det er lææææænge siden og ville gerne derned igen og se det hele med "voksne" øjne

Ellers vil jeg rigtig gerne til Athen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

UUuh.... Der er SÅ mange steder! Jeg elsker at opleve forskellige kulturer. Natur har ligeledes en stor betydning for mine valg af destinationer. Men jeg tror min top fem ser således ud:

- Kina

- Grønland

- Isarel (eventuelt med et besøg i Jordan)

- Sydafrika - på trods af at jeg allerede har været der

- New Zealand

Min kæreste har dog fået sin drømmerejse opfyldt først. Han har altid gerne ville til Japan, hvilket vi skal tre uger næste forår. Det var ikke et af mine førstevalg, men jeg er sikker på det bliver en fantastisk tur! Til gengæld får jeg en kort tur til Sankt Petersborg i efteråret. En by som de sidste par år har stået på min to do-liste. 

Anmeld

11. juni 2013

BellaCiinea

Svenne skriver:

Det lyder helt vildt spændende! Har din kæreste så også mulighed for at få job dernede?

Jeps Han skal læse Nanoscience sååh jo jo

Anmeld

11. juni 2013

M (:

-Sigrid- skriver:

Min største drøm (ud over at blive mor til 3, jordemoder, hus på landet og den slags drømme), er at komme ud på samtlige kontinenter... Indtil videre har jeg været på ét, seks to go

Jeg har samme drøm; 3 down, 4 to go!

(har faktisk været på 3 kontinenter på 1 døgn )

Anmeld

11. juni 2013

Røverdatter

Uh, jeg har drømt længe om at tage til bali i indonesien. Drømmen går ud på at jeg kommer til at eje en hytte ved stranden og at jeg bor der i et halvt år (vinteren) for derefter at bo det andet halve år i Danmark.  Ja, vi må vel gerne drømme :-) udover det vil jeg helt vildt gerne til Afrika,  gerne syd. Men den mest realistiske drøm er endnu simplere, nemlig at tage på rundrejse i europa med auto camper og opleve Holland,  Østrig, Italien, Frankrig og Spanien:-)

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

FruOlsen skriver:

Nej, det ved jeg faktisk ikke, men jeg ved star tour som det eneste danske selskab (mener jeg!) har charterrejser dertil, så du kan gå ind og lure på det

Okay, tak! Det gør jeg

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

Pikku Myy skriver:

Det hele er der i et land, der strækker sig over TO kontinenter. Storslået kultur, storslået natur. Moderne storby og områder hvor tiden er gået i stå. Den russiske historie er spændende, bl.a. fordi den er i fuld gang.

Det lyder spændende! Det kunne sagtens fange min interesse. Jeg må vidst prøve at læse lidt mere om det

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

Wampires skriver:

Så ville jeg tage en tur rundt i Danmark og dele af Sverige og vise vores søn hvor stor en kulturskat og naturskat vi har lige i nærheden og dele alle de spændende ting med ham som jeg selv oplevede da jeg var barn...

stå på Skagen med et ben i hvert hav.. være ude og fiske med sandorme man selv har fundet...

tage til Bornholm og vise ham og lære om de mange ting der er der....

Derefter køre nedad mod Schweiz eller lignende med planlagte stop undervejs ved spændende byer med forskellige ting man kunne lave fremfor at være på hotellet... stoppe ved hver by en 2 dages tid og ellers bare køre derud af og se og opleve

Åhh, det lyder altså også fedt.

Mine drenge skal helt sikkert opleve hver en krog i vores dejlige land (og nabolande).
Vi rejser aldrig udenlands i sommerferien, så der bliver Danmark nydt i fulde drag! I år har vi 6 ugers ferie sammen, fordi min mand arbejder på en skole og jeg er på barsel! Så vi skal ud i det ganske danske land

Jeg vil hellere rejse ud af landet i efterår/vinter, hvor vejret med garanti er dårligt herhjemme og vi ikke har så meget at se til på arbejdet

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

StineW79 skriver:

Egypten og se pyramiderne!

Safarie i Afrika, mens der stadig lever vilde dyr i deres naturlige milijø!

Australien. 

Usa!! 

Også måske lige på en lille vin ferie i frankrig eller Italien.... Vh stine

Det er også alle sammen steder, der er på min "liste"

Anmeld

11. juni 2013

Svenne

TbCp skriver:

Jeg vil gerne til New Zealand og besøge familie. var dernede da jeg var 12 år... så det er lææææænge siden og ville gerne derned igen og se det hele med "voksne" øjne

Ellers vil jeg rigtig gerne til Athen

Okay. Så er det da også en oplagt mulighed, når du har familie der. Jeg tror også, det er et rigtig smukt land!

Athen er helt sikkert også en oplevelse. Jeg har været i Grækenland mange gange - men mest på øerne.
Dog er jeg bange for at byen nok er lidt "ramt" pga. deres økonomiske sitation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.