Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

lycly

Hvis jeg ikke skulle spekulere på noget ville jeg tage en måned til New York. Jeg er mega storby pige og er så fascineret af New York. Hvis jeg ikke havde været så heldig at få familie tidligt i mit liv, så var jeg taget derover og bo, simpelthen fordi her er for kedeligt i lille København Og hvis jeg skulle være total egoistisk ville jeg da gerne have min familie med derover og bo - men min datter har jo sin far her og de har deres bedsteforældre her, så den går jo ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Tip!

Rund rejse i USA. vi skal se de store byer osv, og så til sidst på cruise.. vi skal afsted når min søn er 7-8 år.. Sammen med mine forældre og søskende.. 

jeg har gang i en opsparing til en tur til Grønland.. Har altid været fascineret af landet, så det skal vi når jeg er uddannet og opsparingen er fornuftig  

Anmeld

10. juni 2013

Pikku Myy

Rusland - den helt store tur

Anmeld

10. juni 2013

Maja_4000

Har været på rundrejse i USA .. Men vil gerne dertil igen ellers vil jeg gerne til Sri Lanka, Bora Bora , Filippinerne (igen ) , Hawaii .. Puh .. Der er mange steder jeg vil til!

Anmeld

10. juni 2013

Købmagerkonen

Uh jeg tror da dårligt jeg kan vælge!

Men:

Rundtur i USA - har været i Californien før og vil virkelig gerne tilbage!

Dansk Vestindiske Øer - Det er både eksotisk, varmt og spændende historisk!

Kap Verde

Grønland, Island eller generelt bare en tur nord for polarcirklen!

Anmeld

10. juni 2013

BellaCiinea

Svenne skriver:

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme