Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Svenne

jydeinden skriver:

den ultimative drøm ville være skotland, eller new zealand er et stort naturmenneske, og elsker at befinde mig steder hvor der er smukt at være. gider ikke storbyer

Det er helt sikkert også smukke steder! Med en enestående natur! Jeg kender ikke meget til Skotland...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

jydeinden

Svenne skriver:

Det er helt sikkert også smukke steder! Med en enestående natur! Jeg kender ikke meget til Skotland...

jeg kender kun til skotland, og nabo landet ireland fordi min far har været der

Anmeld

10. juni 2013

B&J

polen, eller Italien

Anmeld

10. juni 2013

Albertsen92

Seychellerne og de vestindiske øer.

Anmeld

10. juni 2013

-Sigrid-

Svenne skriver:

Hvor sjovt, jeg tænkte præcis det samme den anden dag! Så kan man da også sige, at man har været i "hele verden"!

Jamen præcis!

Og så kan man opleve SÅ mange forskellige ting

Anmeld

10. juni 2013

Købmagerkonen

Svenne skriver:

Det var godt nok også nogle spændende bud! Kap Verde er vidst blevet ret populært som charter.. Ved du hvor lang tid, det tager at komme dertil?

Nej, det ved jeg faktisk ikke, men jeg ved star tour som det eneste danske selskab (mener jeg!) har charterrejser dertil, så du kan gå ind og lure på det

Anmeld

10. juni 2013

Loa

Australien

Eller safari i Afrika

Anmeld

10. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så ville jeg tage en tur rundt i Danmark og dele af Sverige og vise vores søn hvor stor en kulturskat og naturskat vi har lige i nærheden og dele alle de spændende ting med ham som jeg selv oplevede da jeg var barn...

stå på Skagen med et ben i hvert hav.. være ude og fiske med sandorme man selv har fundet...

tage til Bornholm og vise ham og lære om de mange ting der er der....

Derefter køre nedad mod Schweiz eller lignende med planlagte stop undervejs ved spændende byer med forskellige ting man kunne lave fremfor at være på hotellet... stoppe ved hver by en 2 dages tid og ellers bare køre derud af og se og opleve

Anmeld

10. juni 2013

Pikku Myy

Svenne skriver:

Okay! Den har jeg ikke lige overvejet. Må jeg spørge, hvad der fascinerer dig ved Rusland? Jeg kender ikke meget til landet, må jeg indrømme!

Det hele er der i et land, der strækker sig over TO kontinenter. Storslået kultur, storslået natur. Moderne storby og områder hvor tiden er gået i stå. Den russiske historie er spændende, bl.a. fordi den er i fuld gang.

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Egypten og se pyramiderne!

Safarie i Afrika, mens der stadig lever vilde dyr i deres naturlige milijø!

Australien. 

Usa!! 

Også måske lige på en lille vin ferie i frankrig eller Italien.... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.