Din drømmerejse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Svenne

Maja_4000 skriver:

Har været på rundrejse i USA .. Men vil gerne dertil igen ellers vil jeg gerne til Sri Lanka, Bora Bora , Filippinerne (igen ) , Hawaii .. Puh .. Der er mange steder jeg vil til!

Ja! Hvis tid og penge ikke var en faktor man skulle tænke på, så var der godt nok også mange steder jeg gerne ville hen!

Sri Lanka er bestemt også en oplagt mulighed for os, da min mand er adopteret derfra. Han har været der siden - men jeg kunne da godt tænke mig at vise børnene landet, når de er blevet lidt større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Svenne

FruOlsen skriver:

Uh jeg tror da dårligt jeg kan vælge!

Men:

Rundtur i USA - har været i Californien før og vil virkelig gerne tilbage!

Dansk Vestindiske Øer - Det er både eksotisk, varmt og spændende historisk!

Kap Verde

Grønland, Island eller generelt bare en tur nord for polarcirklen!

Det var godt nok også nogle spændende bud! Kap Verde er vidst blevet ret populært som charter.. Ved du hvor lang tid, det tager at komme dertil?

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

IsabellaCiinea skriver:

Australien

Flytter dertil når min kæreste og jeg er færdiguddannet fra uni..

Skal arbejde som geolog dernede

Det lyder helt vildt spændende! Har din kæreste så også mulighed for at få job dernede?

Anmeld

10. juni 2013

lycly

Svenne skriver:

Jeg skal også helt klart opleve New York engang. Jeg tror dog det skal være når børnene er blevet lidt større, så vi kan tage afsted uden dem At bo der kunne jeg godt nok ikke forestille mig. Men jeg kunne heller ikke engang forestille mig at bo i Kbh, så det siger nok det hele

Det er også fordi at jeg er så storby menneske som jeg er, og NY er jo den ultimative storby
Men jeg tror også vi venter med at rejse dertil når vores børn er større, ikke ligefrem småbørnsferie potentiale

Anmeld

10. juni 2013

Mette M

Svenne skriver:

Hej Piger

Hvor ville I allerhelst rejse hen, hvis I overhovedet ikke skulle spekulere på økonomien?

Jeg sidder lige og drømmer lidt..

Men sagen er den, at vi har besluttet os for at spare op til en laaaang fed rejse sammen med børnene, når de er blevet lidt større.

Så jeg synes, det kunne være sjovt at høre om jeres rejse-drømme

Lige pt. drømmer jeg selv om en auto-camper ferie i USA, måske Californien. Men en tur til Australien ville heller ikke være dårligt

Jeg har været på min drømmerejse. Rejste rundt med rygsæk i 4 mdr hvor jeg var i Australien,  Thailand, Vietnam og Cambodja. Vil rigtig gerne afsted igen men der går nok lige nogle år endnu.

Anmeld

10. juni 2013

Tip!

Svenne skriver:

Jeg tænker også 7-8 år er en god alder. Så de kan huske det hele, når de bliver ældre.. og de skal alligevel også have en vis alder før de er sjove at have med på lang flyve og ikke mindst køretur!

Ja, det er en lang flyve tur til usa.. Min søn har fløjet et par gange nu, så det skal han nok klare.. 

en tur til grønland koster ca 15.000 incl ture deroppe.. Pr person 

Så skal der jo også være penge til souvenirers osv.. Det er mange penge, men er sikker på at det er alle pengene værd at rejse derop.. 

Anmeld

10. juni 2013

-Sigrid-

Min største drøm (ud over at blive mor til 3, jordemoder, hus på landet og den slags drømme), er at komme ud på samtlige kontinenter... Indtil videre har jeg været på ét, seks to go

Anmeld

10. juni 2013

jydeinden

den ultimative drøm ville være skotland, eller new zealand er et stort naturmenneske, og elsker at befinde mig steder hvor der er smukt at være. gider ikke storbyer

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

Twinkle little star skriver:

Ja, det er en lang flyve tur til usa.. Min søn har fløjet et par gange nu, så det skal han nok klare.. 

en tur til grønland koster ca 15.000 incl ture deroppe.. Pr person 

Så skal der jo også være penge til souvenirers osv.. Det er mange penge, men er sikker på at det er alle pengene værd at rejse derop.. 

Ja, Grønland er vildt dyr! Men helt sikkert også en oplevelse. De har en natur, man ikke oplever andre steder.. Den må også på ønskelisten

Anmeld

10. juni 2013

Svenne

-Sigrid- skriver:

Min største drøm (ud over at blive mor til 3, jordemoder, hus på landet og den slags drømme), er at komme ud på samtlige kontinenter... Indtil videre har jeg været på ét, seks to go

Hvor sjovt, jeg tænkte præcis det samme den anden dag! Så kan man da også sige, at man har været i "hele verden"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.