Lilje82 skriver:
Hun starter indlægget med at fortælle hendes læge ikke har en tid før næste måned 
Og hvis man er bange er det klart, man forsøger at fonde råd og vejledning andre steder.
Til TS.: Det lyder som en rigtig træls kombi af dårlig mave og hæmoride, og synes faktisk det er ret lang tid at vente med at komme til lægen. Åh! hvor er det vare frustrerende, at der er så lang ventetid hos nogle læger, ved godt man helst vil til sin egen læge, når det er sådanne problemer, men kunne det evt. tænkes, at en anden læge har tid til før? 
Ja da helt klart. Men seriøst hvis man er så bange, hvordan skulle baby.dk folk så hjælpe?
Jeg tager faktisk ts meget seriøs, for jeg ville da selv være bange, men hvis lægen ikke har tid før en måned, som jo er horribelt så mener jeg da bestemt at man skal søge hjælp andet steds, om det så er skadestuen eller vagtlægen, at sidde og tænke på om man har kræft!!! det sgu da ikke noget man skal rende rundt med i en måned!!!
Desuden synes jeg bare at det er synd for ts at få råd et sted hvor folk ikke kan give hende råd, hvis hun har kræft og alle andre sidder og siger: "ahhh det er ikke noget", hvad så? så venter hun en måned.
eller omvendt, hvis der ikke er noget, og folk sidder og giver hende tro på at hun har kræft, hvor fedt er det så?
Psykisk hvis man er så bange og vi taler om tanker om kræft, så er jeg meget imod at man spørger folk som ikke har en dyt forstand på det, for det kan da kun vildlede, og måske gøre tingene værre!
Til ts.... hvis du ikke kan få en tid før en måned, hvad jeg personligt i dit tilfælde ville være mega sur over, så synes jeg du skal opsøge vagtlægen eller skadestuen, for det er ikke noget man skal rende rundt med, hverken dine symptomer eller dine tanker.