Hjælp hjælp hjælp! Tarmkræft? Forstoppelse? Hæmoride?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg vil lige tilføje at min at min eks har haft tarmkræft, og han fik voldsomme mavekramper. 

Så den tror jeg godt du kan stryge. 

Men det lyder dog super ubehageligt det andet der. 

Håber du finder en løsning på det. 

Puha. Hvor gammel var han? Min læge siger man næsten aldrig får det under de 40 år. Er så bange for at det kunne være kræft. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Puha. Hvor gammel var han? Min læge siger man næsten aldrig får det under de 40 år. Er så bange for at det kunne være kræft. 

Han har været omkring de 21 år. 

Men han har det heldigvis godt den dag i dag! 

Jeg tror ikke det er kræft, men det lyder dog som en voldsom gang forstoppelse. 

Min eks led af rigtig slemme(!) mavekramper, det havde han i ca. 3 uger, og så søgte han læge og så kørte rouletten. 

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

Christina 1974 skriver:

Husk kan forebygge nye forstoppelse, men får ikke et allerede opstået problem til at forsvinde.

det har det gjort på mig fibrene sætter jo gang i tarmflora

Anmeld

11. juni 2013

Dinsen

l.kjoeller skriver:

det har det gjort på mig fibrene sætter jo gang i tarmflora

Det har det altså også her...

Anmeld

11. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ved godt at i ikke er læger, men måske i kan få mig til at falde til ro alligevel. Evt nogle der selv har prøvet noget lignede, har hørt om noget osv. 

Jeg har for 16 måneder siden født min dreng, efter ham fik jeg en hæmoride, der ikke har generet mig. Her for en måned siden blev det hele meget værre, jeg har morgen renderi med afføring, skal nærmest løbe ud på toilettet og når jeg så kommer derud, er det for det meste bare en prut, med masse brunt væske der løber ud af mig og også blOd! Jeg har meget svært ved at komme af med min afføring, der kan gå flere dage, men føler jeg skal skide hele tiden og min mave er oppustet. Hvad kan det dog være? Kan det være forstoppelse og en hæmoride samtidig? Min læge har ikke tid til at de mig før i næste måned, puha.. Er så bange!  Hjælp mig piger...

øhhhh... har du ringet til lægen?
Altså det er ikke for at virke dum, men jeg forstår ikke rigtig dem der, er i panik over noget lægeligt og så beder om råd på baby.dk....

Jeg synes du skal ringe til din læge og få taget nogle prøver i stedet for, med alt respekt for om det ER læger på baby.dk, så er det ikke noget man sidder over nettet og finder svar på

Der er en grund til at læger HADER google!

Anmeld

11. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Altså det er ikke for at virke dum, men jeg forstår ikke rigtig dem der, er i panik over noget lægeligt og så beder om råd på baby.dk....

Jeg synes du skal ringe til din læge og få taget nogle prøver i stedet for, med alt respekt for om det ER læger på baby.dk, så er det ikke noget man sidder over nettet og finder svar på

Øhhhh. Det har jeg så gjort. Har tid torsdag. 

Anmeld

11. juni 2013

Lilje82

Flodkilling skriver:

Hun starter indlægget med at fortælle hendes læge ikke har en tid før næste måned 

Og hvis man er bange er det klart, man forsøger at fonde råd og vejledning andre steder. 

Til TS.: Det lyder som en rigtig træls kombi af dårlig mave og hæmoride, og synes faktisk det er ret lang tid at vente med at komme til lægen. Åh! hvor er det vare frustrerende, at der er så lang ventetid hos nogle læger, ved godt man helst vil til sin egen læge, når det er sådanne problemer, men kunne det evt. tænkes, at en anden læge har tid til før? 

Anmeld

11. juni 2013

gonefishing

Lilje82 skriver:

Hun starter indlægget med at fortælle hendes læge ikke har en tid før næste måned 

Og hvis man er bange er det klart, man forsøger at fonde råd og vejledning andre steder. 

Til TS.: Det lyder som en rigtig træls kombi af dårlig mave og hæmoride, og synes faktisk det er ret lang tid at vente med at komme til lægen. Åh! hvor er det vare frustrerende, at der er så lang ventetid hos nogle læger, ved godt man helst vil til sin egen læge, når det er sådanne problemer, men kunne det evt. tænkes, at en anden læge har tid til før? 

Ja da helt klart. Men seriøst hvis man er så bange, hvordan skulle baby.dk folk så hjælpe?

Jeg tager faktisk ts meget seriøs, for jeg ville da selv være bange, men hvis lægen ikke har tid før en måned, som jo er horribelt så mener jeg da bestemt at man skal søge hjælp andet steds, om det så er skadestuen eller vagtlægen, at sidde og tænke på om man har kræft!!! det sgu da ikke noget man skal rende rundt med i en måned!!!

Desuden synes jeg bare at det er synd for ts at få råd et sted hvor folk ikke kan give hende råd, hvis hun har kræft og alle andre sidder og siger: "ahhh det er ikke noget", hvad så? så venter hun en måned.

eller omvendt, hvis der ikke er noget, og folk sidder og giver hende tro på at hun har kræft, hvor fedt er det så?

Psykisk hvis man er så bange og vi taler om tanker om kræft, så er jeg meget imod at man spørger folk som ikke har en dyt forstand på det, for det kan da kun vildlede, og måske gøre tingene værre!

Til ts.... hvis du ikke kan få en tid før en måned, hvad jeg personligt i dit tilfælde ville være mega sur over, så synes jeg du skal opsøge vagtlægen eller skadestuen, for det er ikke noget man skal rende rundt med, hverken dine symptomer eller dine tanker.

Anmeld

11. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Øhhhh. Det har jeg så gjort. Har tid torsdag. 

Ja da helt klart. Men seriøst hvis man er så bange, hvordan skulle baby.dk folk så hjælpe?

Jeg tager faktisk ts meget seriøs, for jeg ville da selv være bange, men hvis lægen ikke har tid før en måned, som jo er horribelt så mener jeg da bestemt at man skal søge hjælp andet steds, om det så er skadestuen eller vagtlægen, at sidde og tænke på om man har kræft!!! det sgu da ikke noget man skal rende rundt med i en måned!!!

Desuden synes jeg bare at det er synd for ts at få råd et sted hvor folk ikke kan give hende råd, hvis hun har kræft og alle andre sidder og siger: "ahhh det er ikke noget", hvad så? så venter hun en måned.

eller omvendt, hvis der ikke er noget, og folk sidder og giver hende tro på at hun har kræft, hvor fedt er det så?

Psykisk hvis man er så bange og vi taler om tanker om kræft, så er jeg meget imod at man spørger folk som ikke har en dyt forstand på det, for det kan da kun vildlede, og måske gøre tingene værre!

Til ts.... hvis du ikke kan få en tid før en måned, hvad jeg personligt i dit tilfælde ville være mega sur over, så synes jeg du skal opsøge vagtlægen eller skadestuen, for det er ikke noget man skal rende rundt med, hverken dine symptomer eller dine tanker.

Anmeld

11. juni 2013

Lilje82

Flodkilling skriver:

Det er jeg helt enig i, men det fremstod ikke af dit indlæg :-) men hvis du sad overfor en veninde, der muligvis har kræft, ville du så sige det væreste tænkelige til hende? Eller ville forsøge at holde det positive fremme i hendes erindring? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.