Hjælp hjælp hjælp! Tarmkræft? Forstoppelse? Hæmoride?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.934 visninger
32 svar
3 synes godt om
10. juni 2013

Anonym trådstarter

Ved godt at i ikke er læger, men måske i kan få mig til at falde til ro alligevel. Evt nogle der selv har prøvet noget lignede, har hørt om noget osv. 

Jeg har for 16 måneder siden født min dreng, efter ham fik jeg en hæmoride, der ikke har generet mig. Her for en måned siden blev det hele meget værre, jeg har morgen renderi med afføring, skal nærmest løbe ud på toilettet og når jeg så kommer derud, er det for det meste bare en prut, med masse brunt væske der løber ud af mig og også blOd! Jeg har meget svært ved at komme af med min afføring, der kan gå flere dage, men føler jeg skal skide hele tiden og min mave er oppustet. Hvad kan det dog være? Kan det være forstoppelse og en hæmoride samtidig? Min læge har ikke tid til at de mig før i næste måned, puha.. Er så bange!  Hjælp mig piger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Det skal måske lige siges at jeg er 23 år.

Anmeld

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Ved godt at i ikke er læger, men måske i kan få mig til at falde til ro alligevel. Evt nogle der selv har prøvet noget lignede, har hørt om noget osv. 

Jeg har for 16 måneder siden født min dreng, efter ham fik jeg en hæmoride, der ikke har generet mig. Her for en måned siden blev det hele meget værre, jeg har morgen renderi med afføring, skal nærmest løbe ud på toilettet og når jeg så kommer derud, er det for det meste bare en prut, med masse brunt væske der løber ud af mig og også blOd! Jeg har meget svært ved at komme af med min afføring, der kan gå flere dage, men føler jeg skal skide hele tiden og min mave er oppustet. Hvad kan det dog være? Kan det være forstoppelse og en hæmoride samtidig? Min læge har ikke tid til at de mig før i næste måned, puha.. Er så bange!  Hjælp mig piger...

Mit gæt ville være at du er forstoppet og så når du har svært ved at komme af med det, så får du en rift. Synes det er længe din læge ikke vil se dig

Husker du at drikke meget vand?

Anmeld

10. juni 2013

Sijac

Anonym skriver:

Først ville jeg da skifte læge hvis han ikke har tid til, at se dig indenfor en måned..

Tror ikke du skal være bekymret, tror mere at du skal gå på apoteket og få noget afførringsmiddel.. Hvis du har hård maven kan det sagtens give blødninger og hvis du har forstoppelse i tarmen kan væsken sagtens skyldtes, at det er det eneste det kan sive udenom.

Håber det måske kan hjælpe lidt?

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som forstoppelse! Tit ka der komme lidt frisk blod med, når man har hård aff fordi der ka komme rifter i endetarmen pga hård aff. 

Får du nok væske i løbet af dagen, vand og juice er altid godt, svesker og masser af frugt, er også godt!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mit gæt ville være at du er forstoppet og så når du har svært ved at komme af med det, så får du en rift. Synes det er længe din læge ikke vil se dig

Husker du at drikke meget vand?

Men har på ingen måde ondt. Ville du ikke mene at en rift ville gøre ondt? Ja, jeg prøver at ringe til lægen igen i dag. Er så bange for at det er alvorligt. Min lagde sagde hun desværre ingen tider havde før, kun akut og da hun mener at det ikke er kræft,fordi at jeg er så ung, vil hun ikke kalde det akut 

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Sijac skriver:

Først ville jeg da skifte læge hvis han ikke har tid til, at se dig indenfor en måned..

Tror ikke du skal være bekymret, tror mere at du skal gå på apoteket og få noget afførringsmiddel.. Hvis du har hård maven kan det sagtens give blødninger og hvis du har forstoppelse i tarmen kan væsken sagtens skyldtes, at det er det eneste det kan sive udenom.

Håber det måske kan hjælpe lidt?

Men når jeg så kan lave afføring på 3. Dagen er det på ingen måde hårdt. Jeg har allerede prøvet med afføringsmiddel, men det hjalp på ingen måde 

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det lyder som forstoppelse! Tit ka der komme lidt frisk blod med, når man har hård aff fordi der ka komme rifter i endetarmen pga hård aff. 

Får du nok væske i løbet af dagen, vand og juice er altid godt, svesker og masser af frugt, er også godt!! Vh stine

Men føler ikke at min afføring er hård, det er svært at komme af med den, men når den så endelig kommer ud, er det bare som almindelig afføring. 

Anmeld

10. juni 2013

Christina74

Umiddelbart gæt er forstoppelse.

Så på apoteket med dig og køb en movicol kur. Det skader nemlig ingen steder :-)

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Umiddelbart gæt er forstoppelse.

Så på apoteket med dig og køb en movicol kur. Det skader nemlig ingen steder :-)

Det har jeg herhjemme, men det hjælper mig slet ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.