Hjælp hjælp hjælp! Tarmkræft? Forstoppelse? Hæmoride?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Men har på ingen måde ondt. Ville du ikke mene at en rift ville gøre ondt? Ja, jeg prøver at ringe til lægen igen i dag. Er så bange for at det er alvorligt. Min lagde sagde hun desværre ingen tider havde før, kun akut og da hun mener at det ikke er kræft,fordi at jeg er så ung, vil hun ikke kalde det akut 

Jeg tror ikke nødvendigvis det vil gøre ondt. En lille rift det sted kan give rigtig meget blod.

I hvert fald håber jeg de vil tilse dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Dinsen

hejsa...

Det lyder bekendt...

tror ikke du ska være bekymret, har haft det som dig, og min læge sagde det var forstoppelse, har du prøvet naturlægemidlet HUSK, og så massere af vand??

(du er velkommen til at skrive privat til mig, har ik li lyst til at dele alle detaljer med hele verden )

Anmeld

10. juni 2013

Christina74

Anonym skriver:

Det har jeg herhjemme, men det hjælper mig slet ikke 

Og du har gjort som der står du skal gøre ved akut opstået forstoppelse?

Så du har blandet en  kande med ( kan ikke huske hvor mange breve) ca 6-8 breve og drukket den på 1-2  timer ? Eller taget 2 breve og så 1 brev hver time til du har tømt tarmen helt. ( og her er lidt aff ikke nok til at stoppe)

Anmeld

10. juni 2013

Christina74

Dinsen skriver:

hejsa...

Det lyder bekendt...

tror ikke du ska være bekymret, har haft det som dig, og min læge sagde det var forstoppelse, har du prøvet naturlægemidlet HUSK, og så massere af vand??

(du er velkommen til at skrive privat til mig, har ik li lyst til at dele alle detaljer med hele verden )

Husk kan forebygge nye forstoppelse, men får ikke et allerede opstået problem til at forsvinde.

Anmeld

10. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

Og du har gjort som der står du skal gøre ved akut opstået forstoppelse?

Så du har blandet en  kande med ( kan ikke huske hvor mange breve) ca 6-8 breve og drukket den på 1-2  timer ? Eller taget 2 breve og så 1 brev hver time til du har tømt tarmen helt. ( og her er lidt aff ikke nok til at stoppe)

Min læge sagde at jeg skulle tage et brev om dagen??! 

Anmeld

10. juni 2013

Christina74

Anonym skriver:

Min læge sagde at jeg skulle tage et brev om dagen??! 

Ja men det er langt fra de fleste det er nok til.

Jeg er sosu hjælper, og lige præcis dette problem er noget jeg er stærkt i :-)

mærkeligt ja. . .  Men har man selv prøvet det på en rigtig slemt måde, og en vagtlæge der tror alt kan løses med sveskejuice.

Så melder man sig på banen hver gang man kan dygtiggøre sig inden for området.

Anmeld

10. juni 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ved godt at i ikke er læger, men måske i kan få mig til at falde til ro alligevel. Evt nogle der selv har prøvet noget lignede, har hørt om noget osv. 

Jeg har for 16 måneder siden født min dreng, efter ham fik jeg en hæmoride, der ikke har generet mig. Her for en måned siden blev det hele meget værre, jeg har morgen renderi med afføring, skal nærmest løbe ud på toilettet og når jeg så kommer derud, er det for det meste bare en prut, med masse brunt væske der løber ud af mig og også blOd! Jeg har meget svært ved at komme af med min afføring, der kan gå flere dage, men føler jeg skal skide hele tiden og min mave er oppustet. Hvad kan det dog være? Kan det være forstoppelse og en hæmoride samtidig? Min læge har ikke tid til at de mig før i næste måned, puha.. Er så bange!  Hjælp mig piger...

Det kunne godt lyde som forstoppelse. Men din læge skal da se dig,  der er såkaldte akut tider bed akut opstået sygdom. Så de må have noget telefontid hvor du kan ringe og så får du en akut tid. Vi er jo ikke læger herinde og vi kan derfor ikke hjælpe dig.  så prøv at ring til din læge nu her. De må have noget telefontid. En forstoppelse kan gøre en rigtig syg så de skal ikke holde dig hen ved at gove dig en tid om en måned. Så du ringer bare og forklarer din nød. 

Anmeld

10. juni 2013

l.kjoeller

Ved godt at i ikke er læger, men måske i kan få mig til at falde til ro alligevel. Evt nogle der selv har prøvet noget lignede, har hørt om noget osv. 

Jeg har for 16 måneder siden født min dreng, efter ham fik jeg en hæmoride, der ikke har generet mig. Her for en måned siden blev det hele meget værre, jeg har morgen renderi med afføring, skal nærmest løbe ud på toilettet og når jeg så kommer derud, er det for det meste bare en prut, med masse brunt væske der løber ud af mig og også blOd! Jeg har meget svært ved at komme af med min afføring, der kan gå flere dage, men føler jeg skal skide hele tiden og min mave er oppustet. Hvad kan det dog være? Kan det være forstoppelse og en hæmoride samtidig? Min læge har ikke tid til at de mig før i næste måned, puha.. Er så bange!  Hjælp mig piger...

tror IKKE det er tarmkræft men nærmere hæmoriden kombineret med en irritabel tyktarm. prøv at spise "HUSK" flager. det hjælper på mave tarm problemer. så skulle du hurtigt kunne mærke en forskel. men hvis der er blod med så SKAL han tage dig ind. god bedring 

Anmeld

10. juni 2013

Sijac

Anonym skriver:

Men føler ikke at min afføring er hård, det er svært at komme af med den, men når den så endelig kommer ud, er det bare som almindelig afføring. 

Min afførring er lige sådan. Det gør simpelthen SÅ ondt når jeg 'skal': det føles som sten jeg skal presse ud, men jeg har ikke hård mave ?!

Tror måske bare at tarmene er blevet drillet lidt - og hæmoriden skyltes.dit enorme pres under fødslen.

Anmeld

10. juni 2013

Camilla <3

Jeg vil lige tilføje at min at min eks har haft tarmkræft, og han fik voldsomme mavekramper. 

Så den tror jeg godt du kan stryge. 

Men det lyder dog super ubehageligt det andet der. 

Håber du finder en løsning på det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.