gaver og ønsker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

ahhh var slet ik inde i albumsne  

Åh, jamen så må du derind og kigge også. For der kan man også se alle de forskellige dukker der er. De er SÅ fine alle sammen. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Åh, jamen så må du derind og kigge også. For der kan man også se alle de forskellige dukker der er. De er SÅ fine alle sammen. (:

nøøøøj hvor fine... tror det er mor og far der kommer til at give hende sådan en... for vil da ik overlade det til andre hvordan den skal se ud  

men ved heller ik helt hvordan vi skal få den til at se ud... uhhhh så mange mulighedder  

Anmeld

12. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

nøøøøj hvor fine... tror det er mor og far der kommer til at give hende sådan en... for vil da ik overlade det til andre hvordan den skal se ud  

men ved heller ik helt hvordan vi skal få den til at se ud... uhhhh så mange mulighedder  

Det kan jeg godt forstå. Du må i gang med at tænke så hun kan få en rigtig fin dukke.

Anmeld

13. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Det kan jeg godt forstå. Du må i gang med at tænke så hun kan få en rigtig fin dukke.

jeps... har du nogle kreative ideer??  

Anmeld

15. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

jeps... har du nogle kreative ideer??  

JA!

Min egen pigedukke er en cupcake pige med pink tylskørt! Fordi jeg elsker cupcakes og pink. Så var det ligesom oplagt. Og så er hun lyshåret og med blå øjne som mig. (: Min drengedukke er specieldesignet til at ligne min lillebror med en helt bestemt uniform på. (:

Jeg er vild med rock 'n' roll dukken! Hun er så sej med leopardstof på kroppen og "tatoveringer" på arme og ben.

Der er også en Hula pige fra Hawaii og den er altså også fin.

Der er også en med pink hår og sort / grå / pink farver på kroppen og tylskørt.

Men ellers så er det bare at skrive til hende hvilken hår- og øjenfarve du ønsker og om du ønsker noget specielt stof / farve, så laver hun en til dig. De er alle forskellige, så hvis man ønsker noget lidt andet end lige dem på billederne, så laver hun det.

Altså ja, jeg er bare vilde med dem!
Så håber bare hun stadig laver dem når jeg får et barn, og ellers har hun lovet mig at om ikke andet så laver hun en til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.