gaver og ønsker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

og det er??  

Fantastisk flot dukke der bliver lavet personlig til din pige, lige som du ønsker det med hendes hårfarve, øjenfarve, forbogstav osv. Hun er inde på Facebook hvis du skriver MyLittleBettie i søgefeltet eller på Google.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Fantastisk flot dukke der bliver lavet personlig til din pige, lige som du ønsker det med hendes hårfarve, øjenfarve, forbogstav osv. Hun er inde på Facebook hvis du skriver MyLittleBettie i søgefeltet eller på Google.

må jeg kigge nermere på 

Anmeld

10. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

må jeg kigge nermere på 

Ja gør det! Det er altså ikke fordi jeg kender hende eller noget, men synes bare de er så flotte at alle burde have en, eller i hvert fald muligheden for at kende til dem. Jeg har selv to selvom jeg er voksen.

Anmeld

10. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Ja gør det! Det er altså ikke fordi jeg kender hende eller noget, men synes bare de er så flotte at alle burde have en, eller i hvert fald muligheden for at kende til dem. Jeg har selv to selvom jeg er voksen.

har kigget lidt... men kan ik finde ud af hvad de koster?? 

Anmeld

11. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

har kigget lidt... men kan ik finde ud af hvad de koster?? 

Det står ellers derinde, men 375 for pigedukkerne. Drengene er vist lige dyrere (hvorfor ved jeg ikke).

Anmeld

11. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Det står ellers derinde, men 375 for pigedukkerne. Drengene er vist lige dyrere (hvorfor ved jeg ikke).

oki... skimtede også bare i går... var ret træt  

Anmeld

11. juni 2013

BabyMus

Kay skriver:

oki... skimtede også bare i går... var ret træt  

Tror også det nemt kan blive overset, for har set flere skrive til hende derinde og spørge om pris selvom det står der. Men det står i toppen af hvert fotoalbum og mener også det står inde på selve billederne af de forskellige dukker, i hvert fald nogle af dem.

Anmeld

11. juni 2013

gonefishing

Kay skriver:

ja... er 100% sikker på denne tråd har været der før... man kan ik finde noget alligevel   godt være min tablet der driller mig... 

men kan i ikke komme med ideer til ønsker til 1 års føsdag???

autostol, bobbels elefant+skilpade, løbecykkel, gåvogn, dublo, klapvogn, har hun allerede  

Bobles krokodille!! Kæmpe hit her også selvom hun nu er snart 3 år

Anmeld

11. juni 2013

Kay

BabyMus skriver:

Tror også det nemt kan blive overset, for har set flere skrive til hende derinde og spørge om pris selvom det står der. Men det står i toppen af hvert fotoalbum og mener også det står inde på selve billederne af de forskellige dukker, i hvert fald nogle af dem.

ahhh var slet ik inde i albumsne  

Anmeld

11. juni 2013

Kay

Flodkilling skriver:

Bobles krokodille!! Kæmpe hit her også selvom hun nu er snart 3 år

den er skrevet på mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.