gaver og ønsker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
34 svar
7 synes godt om
9. juni 2013

Kay

ja... er 100% sikker på denne tråd har været der før... man kan ik finde noget alligevel   godt være min tablet der driller mig... 

men kan i ikke komme med ideer til ønsker til 1 års føsdag???

autostol, bobbels elefant+skilpade, løbecykkel, gåvogn, dublo, klapvogn, har hun allerede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Moma

Køkken

køkkenting

Dukke

Dukkevogn

Lille scooter 

Wheely bug (fås nu på tilbud mange steder)

Enten en gåvogn à la Brios eller deres røde dukkevogn (som man ligget en tung sten i, så den ikke tipper)

Højtlæsningsbøger

Pegebøger

Musik

Little People fra Fisher Price

Og mange flere ting, som jeg ikke lige kan komme i tanke om 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Moma skriver:

Køkken

køkkenting

Dukke

Dukkevogn

Lille scooter 

Wheely bug (fås nu på tilbud mange steder)

Enten en gåvogn à la Brios eller deres røde dukkevogn (som man ligget en tung sten i, så den ikke tipper)

Højtlæsningsbøger

Pegebøger

Musik

Little People fra Fisher Price

Og mange flere ting, som jeg ikke lige kan komme i tanke om 

se der var nogle gode idder i  min mand mener dog at vi skal vente med at ønske os køkken til hende til jul, da hun ik ville kunne bruge det endnu 

Anmeld

9. juni 2013

LinLin

bObles krokodille! Den er så god

Puslespil?

Anmeld

9. juni 2013

Kay

LinLin skriver:

bObles krokodille! Den er så god

Puslespil?

har overvejet krokodillen og frøen og myreslugeren... kan ik finde ud af hvilken en vi ville få brugt mest

Anmeld

9. juni 2013

LinLin

Kay skriver:

har overvejet krokodillen og frøen og myreslugeren... kan ik finde ud af hvilken en vi ville få brugt mest

Adam fik krokodillen da han blev et år, hvor han lige havde lært at gå. Han elskede den og syntes fra start det var så sjovt at øve "trapper" og kaste sig ud fra toppen og ned på en pude

Hun skal da også have den der klassiske røde scooter (med gummihjul!!)

Anmeld

9. juni 2013

Moma

Kay skriver:

se der var nogle gode idder i  min mand mener dog at vi skal vente med at ønske os køkken til hende til jul, da hun ik ville kunne bruge det endnu 

Vores datter fik et køkken i et års fødselsdagsgave. Det var og er et hit. Det bliver brugt hver dag, nu af Christoffer.

Det er bare ved at være slidt op efter næsten 8 år.

Men der sker da heller ikke noget ved at vente til jul, og så kan hun evt. få nogle udeting nu - ved ikke om I har have. Hvis I har er sandkasseting jo også nogle gode ønsker. 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

LinLin skriver:

Adam fik krokodillen da han blev et år, hvor han lige havde lært at gå. Han elskede den og syntes fra start det var så sjovt at øve "trapper" og kaste sig ud fra toppen og ned på en pude

Hun skal da også have den der klassiske røde scooter (med gummihjul!!)

jeps scooteren kommer højt op på listen... og ja det kunne jeg godt forestille migvar sjovt 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Moma skriver:

Vores datter fik et køkken i et års fødselsdagsgave. Det var og er et hit. Det bliver brugt hver dag, nu af Christoffer.

Det er bare ved at være slidt op efter næsten 8 år.

Men der sker da heller ikke noget ved at vente til jul, og så kan hun evt. få nogle udeting nu - ved ikke om I har have. Hvis I har er sandkasseting jo også nogle gode ønsker. 

vi har en lille have og har sandkasse ting som hun allerede elsker at lege med  men ja tænker også at køkkenet kan vente... så ved vi da også lidt om hvad hun ønsker sig til jul... mine svigerforældre insistere på at hun skal havde sin egen tablet allerede... det mener jeg jo så hun er for lille til

Anmeld

9. juni 2013

Moma

Kay skriver:

vi har en lille have og har sandkasse ting som hun allerede elsker at lege med  men ja tænker også at køkkenet kan vente... så ved vi da også lidt om hvad hun ønsker sig til jul... mine svigerforældre insistere på at hun skal havde sin egen tablet allerede... det mener jeg jo så hun er for lille til

Ja ha ha, hvad skal de så give hende, når hun bliver 2? Så er stilen da ligesom lagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.