Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ja... er 100% sikker på denne tråd har været der før... man kan ik finde noget alligevel godt være min tablet der driller mig... men kan i ikke komme med ideer til ønsker til 1 års føsdag??? autostol, bobbels elefant+skilpade, løbecykkel, gåvogn, dublo, klapvogn, har hun allerede
ja... er 100% sikker på denne tråd har været der før... man kan ik finde noget alligevel godt være min tablet der driller mig...
men kan i ikke komme med ideer til ønsker til 1 års føsdag???
autostol, bobbels elefant+skilpade, løbecykkel, gåvogn, dublo, klapvogn, har hun allerede
hvad med sådan en - dansemåtte jeg synes de er rigtig gode
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moma skriver: Ja ha ha, hvad skal de så give hende, når hun bliver 2? Så er stilen da ligesom lagt
Ja ha ha, hvad skal de så give hende, når hun bliver 2? Så er stilen da ligesom lagt
MariaKyedDK skriver: hvad med sådan en - dansemåtte jeg synes de er rigtig gode
dansemåtte?
Kay skriver: dansemåtte?
Ja
den fås både i BR og Toysrus, og så spiller den en masse musik når børnene '' tråder / danser ' på fodsporende
den er rigtig god
MariaKyedDK skriver: Ja den fås både i BR og Toysrus, og så spiller den en masse musik når børnene '' tråder / danser ' på fodsporende den er rigtig god
Play2laern funky dansemåtte hedder den
ja den ser sjov ud
Kay skriver: ja den ser sjov ud
Ja ik børnene i min famlilie som har fået den er rigtig glade for den, og de er 1 og 2 år
MariaKyedDK skriver: Ja ik børnene i min famlilie som har fået den er rigtig glade for den, og de er 1 og 2 år
kunne jeg godt forestille mig
MyLittleBettie dukke.
BabyMus skriver: MyLittleBettie dukke.
og det er??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128