Kay skriver:
SE HER!!!
jeps jeg tillader mig lige at råbe for at få opmærksomhed til dentte!!
da der er flere der har rigtig svært ved bare at besvare min tråd og i stedet prøver at forklare mig at min datter ikke har brug for en taske... jo vi har!!!
jeg havde egentlig ik troet jeg skulle trætte jer med en længere forklaring på hvorfor vi har brug for en vuggestue taske... men here it goes any way!!
1. Elna skal havde madpakke med, da vores kommune har sparet madden til vuggestue børn væk... og hendes glemsomme mor kan godt finde på at tage madpakken med på arbejde hvis ikke hun har sin egen taske
2. de tager meget på tur, hvor hvert barn skal bære deres egen madpakke i deres egen taske
3. vi er meget ude her hjemme og det er de også i vuggestuen og jeg gidder ikke købe et sæt ekstre regntøj som hun snart vokser ud af, så derfor skal vi havde det med hjem hver dag.
der ud over er jeg selv pædagog, i en vuggestue og mener det er godt og lærreridt for et barn at havde sin egen taske, at skulle bære det de selv har brug for, lære at tømme tasken osv. ja ja onde onde mor... men sådan er jeg!
så there you go... Elna skal havde en taske til vuggestuen...
haha fedt... har ikke lidt læst de andre indlæg, men fik en lille griner.
Vi overvejer selv den fjeldræv (eller hvad den hedder) den skulle være rigtig god (min mor arbejder i en friluftsbutik). Og man kan godt få den på tilbud til tider.