hvilken taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

lycly

Kay skriver:

hvor er den fin hvad har den kostet og hvor godt holder den ?

Den koster 70 kroner og kvaliteten er derefter Altså tasken holder sådan set meget godt men hanken knækkede ret hurtigt i den ene side :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Kay

Chevro skriver:

Madpakke?

Vi har aldrig brugt regntøj herhjemme - kun taget det med hjem en forlænget weekend, da de havde lovet dårligt vejr (:

nej men vi er ude rigtig meget her hjemme så jeg ved vi får brug for det og ja madpakke... vi bor i en kommune der har sparet maden til vuggestue børn væk så hun skal selv havde madpakke med 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

SE HER!!!                    

jeps jeg tillader mig lige at råbe for at få opmærksomhed til dentte!!

da der er flere der har rigtig svært ved bare at besvare min tråd og i stedet prøver at forklare mig at min datter ikke har brug for en taske... jo vi har!!!

jeg havde egentlig ik troet jeg skulle trætte jer med en længere forklaring på hvorfor vi har brug for en vuggestue taske... men here it goes any way!!

1. Elna skal havde madpakke med, da vores kommune har sparet madden til vuggestue børn væk... og hendes glemsomme mor kan godt finde på at tage madpakken med på arbejde hvis ikke hun har sin egen taske

2. de tager meget på tur, hvor hvert barn skal bære deres egen madpakke i deres egen taske

3. vi er meget ude her hjemme og det er de også i vuggestuen og jeg gidder ikke købe et sæt ekstre regntøj som hun snart vokser ud af, så derfor skal vi havde det med hjem hver dag.

der ud over er jeg selv pædagog, i en vuggestue og mener det er godt og lærreridt for et barn at havde sin egen taske, at skulle bære det de selv har brug for, lære at tømme tasken osv.  ja ja onde onde mor... men sådan er jeg!  

så there you go... Elna skal havde en taske til vuggestuen... 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

LuLy skriver:

Den koster 70 kroner og kvaliteten er derefter Altså tasken holder sådan set meget godt men hanken knækkede ret hurtigt i den ene side :/

så går den ikke da hun selv skal kunne havde den på  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Masig skriver:

Vi har kun taske med hvis han skal i gæstepleje. Der bruger vi bare pusletasken... Hos hans faste dp ligger der fast det tøj han skal bruge samt bleer, klude m.m. Så vi bruger ikke taske endnu....

så er der en længere forklaring på side 3 

Anmeld

9. juni 2013

Chevro

Kay skriver:

nej men vi er ude rigtig meget her hjemme så jeg ved vi får brug for det og ja madpakke... vi bor i en kommune der har sparet maden til vuggestue børn væk så hun skal selv havde madpakke med 

Men vi har da også en taske, fra molo. Som han nærmest bliver for stor til - den dag han egentlig kan bruge den til noget. Men den er da ok at have til lidt lejetøj når vi skal i byen.

Anmeld

9. juni 2013

Moma

Vi har en taske fra Pick Pack (er på fra mobilen, så kan ikke linke). De er simpelthen då fine. Med mavespænde og net indvendig til drikkedunken, som de sikkert også skal have med på tur. 

De fås i så mange fine modeller. 

P.s. Vi slæbte og gør det stadig regntøj og cykelhjelm frem og tilbage hver dag, fordi farmand afleverer på cykel. 

Anmeld

9. juni 2013

lycly

Kay skriver:

så går den ikke da hun selv skal kunne havde den på  

Det er ikke stropperne der er knækket, men den der hank så man fx kan hænge den på en knage Men det er absolut ikke en taske man har i mange år, men fin er den

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Chevro skriver:

Men vi har da også en taske, fra molo. Som han nærmest bliver for stor til - den dag han egentlig kan bruge den til noget. Men den er da ok at have til lidt lejetøj når vi skal i byen.

hvordan ser den ud?  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Chevro skriver:

hvordan ser den ud?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.