hvilken taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Masig

Kay skriver:

hvilken taske har jeres små med i dagpleje/vuggestue? 

gerne med link eller billeder :p

Vi har kun taske med hvis han skal i gæstepleje. Der bruger vi bare pusletasken... Hos hans faste dp ligger der fast det tøj han skal bruge samt bleer, klude m.m. Så vi bruger ikke taske endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Kay

LinLin skriver:

Må jeg spørge hvad den skal bruges til? Mine har aldrig haft en til hverken det ene eller andet...

til hendes regntøj da jeg ikke gidder købe 2 sæt og til hendes madpakke så jeg ik kommer til at nuppe den med på arbejde  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Yurie skriver:

De bruger ikke taske hos os, først i børnehaven. Men der er da nogen der har til når de har rent tøj med.

er selv pæd i vuggestue og vi bruger dem heæler ik men det gør de der hvor elna skal gå... samtidig tænker jeg at jeg ville havde lettere ved ikke at få taget hendes madpakke med mig på job hvis hun har sin egen taske

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Chevro skriver:

Hos vores dp har han tøj til at ligge derovre - fast.

Så får man det bare med hjem når det er beskidt, og så tager du det jo bare med i en pose igen. Det eneste vi har med er alarmen og en sut

se de andre svar jeg har skrevet orker ik gentage mig så mange gange  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

emsaroto skriver:

Oskar har fjällräven känken mini

tak fordi du svarede på indlæget  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

ESV skriver:

Vi har en fra babybroderi.dk med navn på den vil jeg dog ikke anbefale da den pga dårlig kvalitet ikke har holdt så godt.
Men den var mega fin som ny!

ej øv 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

LinLin skriver:

Og nu med billede

ser ud til at være en dejlig taske

Anmeld

9. juni 2013

Kay

LuLy skriver:

Julia har denne

hvor er den fin hvad har den kostet og hvor godt holder den ?

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Masig skriver:

Vi har kun taske med hvis han skal i gæstepleje. Der bruger vi bare pusletasken... Hos hans faste dp ligger der fast det tøj han skal bruge samt bleer, klude m.m. Så vi bruger ikke taske endnu....

skal ik bruge den til tøj

Anmeld

9. juni 2013

Chevro

Kay skriver:

til hendes regntøj da jeg ikke gidder købe 2 sæt og til hendes madpakke så jeg ik kommer til at nuppe den med på arbejde  

Madpakke?

Vi har aldrig brugt regntøj herhjemme - kun taget det med hjem en forlænget weekend, da de havde lovet dårligt vejr (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.