hvilken taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Blirnokaldrigfru

Kay skriver:

hvilken taske har jeres små med i dagpleje/vuggestue? 

gerne med link eller billeder :p

Vi har denne her, sys den har en super størrelse, der kan sagtens være ekstra tøj, huer, poser, bleer, vådservietter , dyne og pude deri den er nem at gå med, fordi der er lang skulderstrop, og den blir man aldrig træt af at se på , og man kan sagtens gemme den og bruge den til noget andet senere

http://m.smartguy.dk/girl/accessories/tasker/sport stasker/sort_hummel-bee-auth-taske-small_154337_4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Masig

så er der en længere forklaring på side 3 

Ja det kan jeg se... Så kan jeg godt se i skal bruge en taske... Sådan er det jo ikke i dagpleje... Men hvad med sådan en lille fjallraven taske? Synes de er super søde og har overvejet sådan en til Fabian bare fordi den er sød og så skal han jo bruge den i børnehaven når den dag kommer....

Anmeld

9. juni 2013

twinboys

Kay skriver:

hvilken taske har jeres små med i dagpleje/vuggestue? 

gerne med link eller billeder :p

Ingen af mine 10 dagplejebørn har tasker med... De har hver en garderobe til deres overtøj og hylder til sutter og små sager og hver en kurv til skiftetøj... Så ingen taske frem og tilbage her...

Anmeld

9. juni 2013

twinboys

Ups så lige dit svar på side 3... Jeg ville klart tage en lille katvig taske dvs. rygsæk som kan lukkes foran så den sidder bedre...

Majbritt

Anmeld

9. juni 2013

roenlund

Liam har en fjeldræv men den vil jeg ikke anbefale da hun selv skal kunne bære den på tur jeg ville klart spare lidt på noget andet og så finde pengene til en haglöff x small (er ikke sikker på stavningen) det er en rigtig lækker taske.

Mia

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Maja_4000 skriver:

Caroline har en fjällraven mini som oskar på første side vi brugte den ikke i vuggestuen, men har altid haft den med når vi skal ud med legetøj osv. vi vil helst holde legetøjet og pusletasken adskilt når vi f.eks. skal til fødselsdag .. Så slipper vi for at hun splitter en pakke vådservietter ud over det hele eller sådan noget

NÅ men vi er rigtig glade for den , ikke mindst Caroline men hvis den skulle bruges til tur med børnehaven og sådan , så hun selv skulle gå med den på ryggen i lang tid , ville jeg vælge en med bedre støtte

det er også det jeg tænker at der ikke er den bedste støtte i de stropper  

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Frk P. skriver:

Vi har denne her, sys den har en super størrelse, der kan sagtens være ekstra tøj, huer, poser, bleer, vådservietter , dyne og pude deri den er nem at gå med, fordi der er lang skulderstrop, og den blir man aldrig træt af at se på , og man kan sagtens gemme den og bruge den til noget andet senere

http://m.smartguy.dk/girl/accessories/tasker/sport stasker/sort_hummel-bee-auth-taske-small_154337_4

den er fed men det skal være en hun selv kan gå med når hun bliver 1½ år for den skal bruges når de skal på tur og havde madpakker med 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

Masig skriver:

Ja det kan jeg se... Så kan jeg godt se i skal bruge en taske... Sådan er det jo ikke i dagpleje... Men hvad med sådan en lille fjallraven taske? Synes de er super søde og har overvejet sådan en til Fabian bare fordi den er sød og så skal han jo bruge den i børnehaven når den dag kommer....

sys også den er supre sød... men ved ik om den sidder ordentlig og om stropperne ik "driller" når der ik er polstring 

Anmeld

9. juni 2013

Kay

twinboys skriver:

Denne her:  https://www.baby.dk/debat/7020pi1/diverse/katvig-rygsaekke-paa-tilbud----aebleprint-i-pink-eller-groen----nye.aspx sælger dem dog ikke selv mere

orh ja den ser ret god ud... og er ikke for "kasset"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.