Anonym skriver:
Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".
Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle?
Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene.
Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an..
Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 
Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle.....
Men brylluppet står for døren.
Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle
Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 
Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan?
Vi har hus, får et til pr. 1/9 - så 2 stk huse, en bil, hund, 1 søn indtil videre, og vi er super glade for det (:
Vi er glade for at kunne bestemme over alting, være uafhængige, kan komme alle steder hen, uden at skulle planlægge, rive vægge ned hvor det passer os, ændre det vi bor i - når vi har lyst, ingen skal spørges og lign. Om noget som helst :-) Det er frihed for os!
Men tror også det kommer lidt an på miljø, opdragelse osv. For der hvor vi bor, har ALLE bil når de fylder 18, og hvis man ikke lige har råd, har forældrene en ekstra :-) vi har ikke de vilde busplaner, så det er nærmest umuligt.