børn villa og vovse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".

Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle? 

Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene. 

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Men brylluppet står for døren.

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan? 

Vi har hus, får et til pr. 1/9 - så 2 stk huse, en bil, hund, 1 søn indtil videre, og vi er super glade for det (:

Vi er glade for at kunne bestemme over alting, være uafhængige, kan komme alle steder hen, uden at skulle planlægge, rive vægge ned hvor det passer os, ændre det vi bor i - når vi har lyst, ingen skal spørges og lign. Om noget som helst :-) Det er frihed for os!

Men tror også det kommer lidt an på miljø, opdragelse osv. For der hvor vi bor, har ALLE bil når de fylder 18, og hvis man ikke lige har råd, har forældrene en ekstra :-) vi har ikke de vilde busplaner, så det er nærmest umuligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

Når Vi har fået nr2 skal vi også kigge os om efter noget større, og der vil vi også rigtig gerne ud i et hus, måske et helårs sommerhus. Men det skal være leje. Ved egentlig ikke hvorfor jeg har det sådan, måske jeg bare er blevet skræmt af alle de udsendelser med tvangsauktioner osv. 

Jo.. og så er der det med gælden. Jeg har ingen gæld. Og jeg ønsker aldrig nogensinde at stifte en..... måske det er dér den ligger?  Det med at banken har det sidste ord osv..

Det er heller aldrig rart med gæld, men nu meget rart med sit eget synes jeg... Men hver sin smag, der skal jo være plads til alle... 

Anmeld

9. juni 2013

Laulund87

Nej det er slet ikke alle der har brug for de ting, men JEG har

Jeg er vokset op i et hyggeligt hus på landet og med en masse dyr og bilen kan vi slet ikke undvære, så vi har det hele Da min mand og jeg flyttede sammen var det i en lejlighed inde i byen, men vi trivedes slet ikke. Det var først da vi købte hus lidt uden for byen at vi havde det godt med der hvor vi boede Kan heller ikke undvære vores lille hund..

Anmeld

9. juni 2013

Københavnermor

Vi får aldrig hus eller husdyr. Det er på ingen måde drømmen herhjemme. Vi bor til leje i København i en lille 3 værelses og håber at vi skal bo her maaaaange år. Vi bor vildt billigt og lige nu betyder det at vi kan vælge at jeg går hjemme og passer vores lille pige (som bliver storesøster til august). Den frihed ville vi ikke have hvis vi skulle tjene til hus med det hele..

Jeg har ingen uddannelse, det har min mand dog. Vi har bil, men kun fordi det er nødvendigt til min mands arbejde.

Anmeld

9. juni 2013

DreamChild

Vi bor i hus, er gift, og har et barn på 6 mdr. Vi ville godt have hund og kat, men manden kan desværre ikke tåle dem, så dem får vi aldrig.

Vi ville også gerne have et barn mere, men det er heller ikke sikkert det kan lade sig gøre Vi fik hjælp til at få Elias, og vil ikke igennem det igen. Så hvis det ikke er noget vi selv kan klare så får vi desværre ikke flere børn.

Anmeld

9. juni 2013

Tulle28

Spurgte du mig for et år siden, så ville svaret være nej tak til hus. Men nu har vi lige købt et Vi har boet i lejlighed indtil nu, men jeg er bare blevet så træt af naboer der larmer og at man skal sætte hele cirkus'et igang, for at komme på legeplads i weekenden...(vi bor på 3. sal). Vi bliver boende tæt på København, for byen kan jeg ikke undvære Men glæder mig til min egen have jeg kan gå og rode i

Anmeld

9. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

årh ja det er drømmen for mig.. eller vi har så kat, men vil da gerne have en hund når vi engang får et hus babyer er på vej, så drømmer om et stort hus, bilen er på vej (i hvert fald købt, skal bare lige samles). Bryllup, helt sikkert, men ikke nu.. i en alder af 21 år er jeg simpelthen bare for ung, men når manden frier, vil jeg da nok ikke sige nej <3

Anmeld

9. juni 2013

pcoramt

DreamChild skriver:

Vi bor i hus, er gift, og har et barn på 6 mdr. Vi ville godt have hund og kat, men manden kan desværre ikke tåle dem, så dem får vi aldrig.

Vi ville også gerne have et barn mere, men det er heller ikke sikkert det kan lade sig gøre Vi fik hjælp til at få Elias, og vil ikke igennem det igen. Så hvis det ikke er noget vi selv kan klare så får vi desværre ikke flere børn.

man kan få en super effektiv vaccine kur så man kan tåle dyr med pels igen den er ikke billig, men virker på livstid

Anmeld

9. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Næ, her er vi gift og har ét barn og venter nr 2 til september.
Vi bor til leje da vi netop er ved at finde ud af hvor vi gerne vil bo i fremtiden. Vi vil derfor ikke binde os til noget her og nu, mens vi er unge.
Vi elsker at kunne bo billigt til leje og så rejse et par gange om året.
med hensyn til vovse, så har jeg allergi, så den springer vi også over

Anmeld

9. juni 2013

gonefishing

pcoramt skriver:

man kan få en super effektiv vaccine kur så man kan tåle dyr med pels igen den er ikke billig, men virker på livstid

Det er en vaccine som man skal tage gennem 3-5 år og koster 1200 kr for hver injektion som i starten ligger på hver 3 måned og så er den ikke 100 pct.
Desuden giver man den helst ikke til folk med dyre allergi, men kun til folk med ekstrem græs eller husstøv. Da man lægeligt siger at dyr kan man undgå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.