Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".
Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle?
Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene.
Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an..
Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 
Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle.....
Men brylluppet står for døren.
Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle
Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 
Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan?
Jeg dur ikke til at bo i lejlighed eller lignende, hvor man har naboerne på den anden side af væggen eller over/under... Vi bor i hus, hvor vi har naboer rimelig tæt på, har et super godt sammenhold, men hvor der også er plads til at være sig selv uden at skulle døje med overboer der tramper i gulvet, naboer der spiller høj musik m.m.
Det er selvfølgelig et kæmpe arbejde med eget hus og have, men det er det værd for os...
Vi har to biler, en firmabil og en familiebil, og vi kunne ikke undvære nogen af dem...
Gift, tja det bliver vi nok aldrig, manden er ikke meget for det... Men vi skal have to børn, så ja vi er nok lidt hr. og fru Danmark hehe....
Nå ja, og hund og kat har vi naturligvis også hehe