børn villa og vovse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
40 svar
2 synes godt om
9. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".

Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle? 

Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene. 

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Men brylluppet står for døren.

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

CaWi

Anonym skriver:

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

Vi har : 1 barn, er kærester, bor til leje i en dejlig lejlighed med gård og have, har to biler og et marsvin.

Vores drøm: flere børn, at blive gift, få vores egen gård (manden vil godt være selvstændig) få nogle større biler (i hvert fald en større) og så vil vi gerne have et par hunde, og nogle andre bondegårdsdyr som høns, et par kødkvæg osv

Anmeld

9. juni 2013

Masig

Jeg dur ikke til at bo i lejlighed eller lignende, hvor man har naboerne på den anden side af væggen eller over/under... Vi bor i hus, hvor vi har naboer rimelig tæt på, har et super godt sammenhold, men hvor der også er plads til at være sig selv uden at skulle døje med overboer der tramper i gulvet, naboer der spiller høj musik m.m.

Det er selvfølgelig et kæmpe arbejde med eget hus og have, men det er det værd for os...

Vi har to biler, en firmabil og en familiebil, og vi kunne ikke undvære nogen af dem...

Gift, tja det bliver vi nok aldrig, manden er ikke meget for det... Men vi skal have to børn, så ja vi er nok lidt hr. og fru Danmark hehe....

Nå ja, og hund og kat har vi naturligvis også hehe

Anmeld

9. juni 2013

emsaroto

altså nu skal jeg til at være alene mor med to, og er 22 år gammel ..
ingen bil, intet hus og ingen kæledyr

Jeg er slet ikke interesseret i det med en bil, gider ikke engang lære at køre sådan en, så det får jeg nok aldrig, medmindre jeg finder mig en fyr som bare ikke kan undvære en bil.

Kæledyr er begrænset .. er trods alt allergiker.

Hus? Nej .. jeg vil gerne bo en gammel lækker lejlighed, med højt til loftet, flotte paneler og stuk Sådan rigtig gammel herskabslejlighed.

så man kan vidst roligt sige, at jeg slet ikke er villa, volvo og vovse typen og aldrig bliver det

Anmeld

9. juni 2013

dorthemus

Anonym skriver:

Nej jeg er selvvalgt enlig mor til en datter på 3 år. Vi bor til leje i en stor lejlighed på frederiksberg. Og jeg har hverken planer eller en drøm om at eje en bolig eller indgå ægteskab med nogen

Anmeld

9. juni 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Tror virkelig det er meget individuelt... 

Her har vi det hele... Tre børn, biler, vila og vovse/kat... 

Men jeg har altid haft det ganske skønt i lejlighed, men min mand kunne ikke trives i lejlighed, da han er typen, som er igang ALTID... 

Så vi endte med at købe et dødsbo, men skulle renoveres fra top til bund... Og vi mangler da en del endnu, men vi får det jo som VI ønsker... Bilerne er gamle, men betalt... Men de køre og så er jeg tilfreds... Hunden købte vi via dyreinternat og vi forguder hende... Hun er en skøn familiehund...

Jeg ønsker mig for fremtiden et bedre helbred..Lige nu har jeg forhøjet blodtryk, så jeg skal igang med motion og kostomlægning....

Anmeld

9. juni 2013

Mother-love

Lige nu bor vi i en stuelejlighed med en lækker have vi lige har sat Island med fliser hegn og blomster. Og hvad der nu hører til.
Vi har bil og et barn.

Da jeg ryger på kontanthjælp nu her pga jeg har været sygemeldt i 2,5 år pga et piskesmæld. Og kæresten er førtidspensionist pga posttraumatisk stress efter han har været udsendt som soldat. Så er pengene små men vi klarer os.

Vi vil da rigtig gerne have et hus i fremtiden. Men samtidig er vi rigtig glade for at være i den lejlighed vi er i. Som er en 4 værelses på 111 kvm plus haven.
Vi vil gerne have et barn mere. Og det går vi nok igang med til sep./ okt. Jeg skal lige smide 7 kg først

Vi er ikke gift. Vi vil gerne giftes en gang. Men det bliver ikke fær jeg ved hvad der skal ske med mig i forhold tilflexjob eller lign.

Anmeld

9. juni 2013

MorEllen

Det er nok meget induviduelt du.. Jeg er gravid med nr2, er godt gift og har bil og villa (mangler bare vovsen...). Jeg kunne slet ikke tænke mig at bo i lejlighed. Vi har et hus på en stor grund uden naboer for tæt på. Og vi ælsker at have små oppussingsprosjekter både indenfor og udenfor.. der er altid noget at lave når man har hus og have.

For mig har dette altid været drømmen.. tror du det kan have noget med hvordan man selv er vokset op?

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

Det er nok meget induviduelt du.. Jeg er gravid med nr2, er godt gift og har bil og villa (mangler bare vovsen...). Jeg kunne slet ikke tænke mig at bo i lejlighed. Vi har et hus på en stor grund uden naboer for tæt på. Og vi ælsker at have små oppussingsprosjekter både indenfor og udenfor.. der er altid noget at lave når man har hus og have.

For mig har dette altid været drømmen.. tror du det kan have noget med hvordan man selv er vokset op?

Niks :-) jeg er selv vokset op i hus med kæmpe have. 

Jeg vil rigtig gerne bo i hus, gerne et magen til mine forældres  Men så skulle det være leje... 

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg dur ikke til at bo i lejlighed eller lignende, hvor man har naboerne på den anden side af væggen eller over/under... Vi bor i hus, hvor vi har naboer rimelig tæt på, har et super godt sammenhold, men hvor der også er plads til at være sig selv uden at skulle døje med overboer der tramper i gulvet, naboer der spiller høj musik m.m.

Det er selvfølgelig et kæmpe arbejde med eget hus og have, men det er det værd for os...

Vi har to biler, en firmabil og en familiebil, og vi kunne ikke undvære nogen af dem...

Gift, tja det bliver vi nok aldrig, manden er ikke meget for det... Men vi skal have to børn, så ja vi er nok lidt hr. og fru Danmark hehe....

Nå ja, og hund og kat har vi naturligvis også hehe

Når Vi har fået nr2 skal vi også kigge os om efter noget større, og der vil vi også rigtig gerne ud i et hus, måske et helårs sommerhus. Men det skal være leje. Ved egentlig ikke hvorfor jeg har det sådan, måske jeg bare er blevet skræmt af alle de udsendelser med tvangsauktioner osv. 

Jo.. og så er der det med gælden. Jeg har ingen gæld. Og jeg ønsker aldrig nogensinde at stifte en..... måske det er dér den ligger?  Det med at banken har det sidste ord osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.