børn villa og vovse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

MorEllen

Anonym skriver:

Niks :-) jeg er selv vokset op i hus med kæmpe have. 

Jeg vil rigtig gerne bo i hus, gerne et magen til mine forældres  Men så skulle det være leje... 

Men så har det måske lidt med opvæksten at gøre alligevel Du vil jo gerne bo i et hus magent til dit forældres på et tidspunkt. Om man ejer eller lejer er jo bare en formalitet.

Men i sidste ende er det vel noget man som par bliver enige om. Det er jo ikke sikkert man haver den samme drøm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

altså nu skal jeg til at være alene mor med to, og er 22 år gammel ..
ingen bil, intet hus og ingen kæledyr

Jeg er slet ikke interesseret i det med en bil, gider ikke engang lære at køre sådan en, så det får jeg nok aldrig, medmindre jeg finder mig en fyr som bare ikke kan undvære en bil.

Kæledyr er begrænset .. er trods alt allergiker.

Hus? Nej .. jeg vil gerne bo en gammel lækker lejlighed, med højt til loftet, flotte paneler og stuk Sådan rigtig gammel herskabslejlighed.

så man kan vidst roligt sige, at jeg slet ikke er villa, volvo og vovse typen og aldrig bliver det

Vi vil gerne have bil på et tidspunkt. Har snakket om måske her når vi bliver gravide, eller når vores barn skal i bh. 

Hund har vi :-) og hamster og undulater 

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

MyLille skriver:

Men så har det måske lidt med opvæksten at gøre alligevel Du vil jo gerne bo i et hus magent til dit forældres på et tidspunkt. Om man ejer eller lejer er jo bare en formalitet.

Men i sidste ende er det vel noget man som par bliver enige om. Det er jo ikke sikkert man haver den samme drøm..

Ja beliggenheden og området, men det er jo netop leje vs eje, jeg her snakker om, så det har jo så ikke noget med opvæksten at gøre 

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Lige nu bor vi i en stuelejlighed med en lækker have vi lige har sat Island med fliser hegn og blomster. Og hvad der nu hører til.
Vi har bil og et barn.

Da jeg ryger på kontanthjælp nu her pga jeg har været sygemeldt i 2,5 år pga et piskesmæld. Og kæresten er førtidspensionist pga posttraumatisk stress efter han har været udsendt som soldat. Så er pengene små men vi klarer os.

Vi vil da rigtig gerne have et hus i fremtiden. Men samtidig er vi rigtig glade for at være i den lejlighed vi er i. Som er en 4 værelses på 111 kvm plus haven.
Vi vil gerne have et barn mere. Og det går vi nok igang med til sep./ okt. Jeg skal lige smide 7 kg først

Vi er ikke gift. Vi vil gerne giftes en gang. Men det bliver ikke fær jeg ved hvad der skal ske med mig i forhold tilflexjob eller lign.

Jamen vi er nemlig også vildt glade for vores lejlighed med 2 haver. Og vi har de skønneste naboer  Området er perfekt for vores datter og kommende børn at vokse op i ! 

Vi vil dog også gerne ud i et hus, gerne heromkring, men det skulle være et hus til leje . Men det er så først om et par år 

Anmeld

9. juni 2013

MorEllen

Anonym skriver:

Ja beliggenheden og området, men det er jo netop leje vs eje, jeg her snakker om, så det har jo så ikke noget med opvæksten at gøre 

Nåh.. så misforstod jeg. Jeg trodde det handlede om folks drømme i forhold til lejlighed eller hus..

Anmeld

9. juni 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".

Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle? 

Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene. 

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Men brylluppet står for døren.

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan? 

Vi har 1 barn på vej, 1 hund i forvejen og så lejer vi et parcelhus.. Drømmen er dog selv at eje et stort hus - gerne villa Ingen volvo, men en Seat der står i indkørslen og så kigger vi lidt på at jeg også skal have en mindre bil at tøffe rundt i ;-)

Bryllup er vi ikke nået til endnu, men det håber jeg da også på engang i fremtiden - men billigt er det jo ikke , så det skal der først spares op til. :-)

Anmeld

9. juni 2013

B&J

Hund ja men også kat og kanin, elsker dyr og vi føler ro når vi har dyr...

bil vi har ingen bil, vi bor i byen elsker at gå til alle ting nye naturen også når der regner vi mangler kun en bil når vi vil længere væk for at opleve ting for det er ikke altid så sjovt 2-3 timer i en bus...

villa ja vi ønsker os en villa med have det kunne også være et hus vi kunne lege bare det kun er os der bor i bygningen men den dag håber jeg da kommer

Anmeld

9. juni 2013

jydeinden

da jeg var lille var drømmen uden tvivl eget hus, sikke fedt det ville være. men så lærte jeg min kæreste at kende, som viste mig bagsiden af denne medalje, og idag er jeg slet ikke sikker på at jeg ville turde, og ej heller at dette er min drøm. 

hvad børn angår jamen jeg har det sådan, jeg er kun 23 og har ikke travlt, bliver jeg gravid en dag så fedt, men gør jeg ikke, jamen så tager vi den derfra. pt er det hverken drømmen, ønsket eller håbet da vi hverken har fysikken eller økonomien til det. 

hvad bil angår, jamen vi har da mange drømmebiler, Men vi har kun 15 minutter i bus indtil byen, så ser ingen grund til at have en, jeg savner det ikke og mangler det da slet ikke. jo det kunne da være fedt hvis man ville til tyskland eller besøge familie udenfor byen men ellers naghh 

Anmeld

9. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja inspireret af tråden om at være "længere fremme".

Er børn villa og vovse bare drømmèn hos os alle? 

Vi har barn, er igang med pb, skal giftes, og har styr på tingene. 

Men hus? Nej... er det et punkt på min liste? Nej.. det kunne være fedt engang, måske. Men jeg tror bare ikke vier husejere. Så hellere leje et fedt hus med forkøbsret måske, og så se tiden an.. 

Lige nu bor vi i en fed lejlighed, som nok mere et et rækkehus, har skønne naboer, bor i et dejligt område, og vi elsker det! Vi ringer til udlejeren hvis der er problemer, og så fixer de det 

Ingen af os er handy mænd, boede vi i hus ville det være,min far vi skulle ringe til, og det kan jeg kun forestille mig ville blive trættende for os alle..... 

Men brylluppet står for døren.

Bilen lader sig vente, for jeg vil ikke gøre mig afhængig af Noget som vi egentlig ikke har behov for. Ingen af os dør af at gå, eller cykle   Men det er ikke fordi vi ikke har råd skal det lige siges 

Men, er jeg virkelig den eneste der har det sådan? 

Det var drømmen - ja og det er da stadig.

Dog tog jeg et valgt om at tage endnu en uddannelse, så huset må vente. biler og vovhund har vi - det er bare villa og barn vi mangler

Men den dag jeg også har job, skal vi helt sikkert have hus Barnet lader vente på sig, men det kommer lige pludselig

Anmeld

9. juni 2013

Kris89

det er jo helt individuelt hvad folk ønsker..

i skriver ikke nogen af jer er handymen, eller har lysten, så skal i da virkelig heller ikke investere i et hus, altså når lysten ikke er der, for der er bare meget hele tiden der skal laves og skal man betale sig fra det eller have venners hjælp hver gang er der ikke meget ved det.

selv ELSKER vi at gå og pulle med diverse ting. ordne have, male osv.

vi er kærester - skal giftes 7-9-13 - have første barn 22-10-13 og købte hus 1-7-12

hunden havde vi i forvejen

vi er begge landmænd og elsker livet med dyrene, ja udedørs arbejde..

så for os (nok især mig) var det virkelig drømmen om hus, blive gift og få børn.

men det er jo individuelt... eksempelvis ville vi gerne have et lidt billigere hus, vi så selv kunne sætte i stand, hvor andre helst vil give mere og så ikke skal lave noget.

drømmen om en gård ligger også i vores tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.