Hvad skal i lave på denne dejlige lørdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Krussedulle

Denisep skriver:

Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ?

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

Vi havde planlagt at skulle lege med vand i haven.. Men det har været køligt og blæsende.. Så ungerne har hygget med ramasjang og film..

Lige nu er jeg ved at bage en masse pandekager som vi spiser til aften med is og friske bær!

I morgen tager vi på legepladser og hjem til farmor og farfar og griller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

LinLin

Vi er lige kommet hjem fra Aalborg zoo

Anmeld

8. juni 2013

Lene Unik

Her har familien et tæt pakket men meget hyggeligt program. De to drenge var først til frisør, og derefter skulle Mathias spille fodboldkamp - Morten (min mand) tog med som tilskuer.

Stine og jeg har været på shoppetur i Århus - vi nåede en masse butikker og fik købet nogle gode ting - godt Stine selv tjener penge, så kunne der også blive lidt til mig.

Lige nu er de to drenge og Morten ved min mor for at klippe hæk, den er ikke så stor så han regnede ikke med at det tog lang tid - hun bor i samme by som os.

Jeg er ved at gøre rent - holder lige pause.

Kl 17 skal Simon til drengeaften med drengene fra klassen, der skal hygges, spises aftenmad og ses film, han er hjemme igen kl. 21. Stine får også kl. 17 besøg af to veninder, de skal spise med, og kl. 20 skal de til 18 års fødselsdag. Morten skal hente hende en gang i nat.

I aften skal der hækles og ses fjernsyn.

Så en skøn dag, der lige krævede lidt koordinering, men den store fordel er at alle børn er store (11, 15 og 17), og der ikke skal tænkes på pasning hvis ikke lige Morten og jeg er hjemme på samme tidspunkt.

Anmeld

8. juni 2013

Tulipan

Ej hvor laver alle nogle dejlige ting jeg læser til eksamen i næste uge og det samme gør kæresten så mærker ikke rigtigt at det er lørdag :/

Anmeld

8. juni 2013

Maja_4000

Jeg har været ude og spise lækker lækker brunch med min mor, nu er jeg hjemme og slappe af med Caroline, og senere skal jeg i biografen med min kæreste

Anmeld

8. juni 2013

Benjamins'mor

Min kæreste har været på konference og er først kommet hjem for 2 timer siden, så har haft besøg af min søster og vi har så været et smut på hestemarked med min søn.

Anmeld

8. juni 2013

Tip!

Jeg er på arbejde... mødte kl 8 og fri kl 23... gaaab..

Senere har jeg en fyraftens- rødvinsdate med min veninde...

Anmeld

8. juni 2013

merle2010

mig og børnene har været til familietamtam i roskilde

det tager 2 timer at køre derop, vi kørte hjemmefra kl 11 og var hjemme kl 20...

manden er på arbejde og har først fri kl 23..

kæmper lige nu med at få min datter på 3 år til at sove hun sov self hele vejen hjem i bilen og er mega frisk nu....

stort suk

Anmeld

8. juni 2013

Faith

Vi har holdt 1 års fødselsdag for vores yngste søn

Festtelt i haven og 15 mennesker til kaffe og aftensmad. Rigtig hyggeligt!

Sole tittede frem og ungerne fik mulighed for at prøve deres nye swimmingpool (pisse koldt!!!!!)

En dejlig dag!

Anmeld

9. juni 2013

K&S

Vi var på Bakken sammen med mormor og morfar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.