Hvad skal i lave på denne dejlige lørdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
39 svar
9 synes godt om
8. juni 2013

Pinkrose

Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ?

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

BabyMus

Se svensk prinsesse bryllup.

Anmeld

8. juni 2013

Pinkrose

BabyMus skriver:

Se svensk prinsesse bryllup.

Uh lyder også godt , tror jeg bare ikke den lille går med til :p

Anmeld

8. juni 2013

Dustmuz

Denisep skriver:

Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .

Ha en dejlig dag

total afslapning med kæresten..
muligvis misbruge vores DVD samt CSI NY

Anmeld

8. juni 2013

BabyMus

Denisep skriver:

Uh lyder også godt , tror jeg bare ikke den lille går med til :p

Hi hi nej sikkert ikke.  Men nu er jeg alene og syg, så det passer meget godt til mig. (:

Kan I ikke tage ud i naturen og lave noget andet, i stedet for at bade? Det er jo stadig godt vejr selvom det blæser og måske ikke lige er strandvejr. (:

Anmeld

8. juni 2013

NinaNymannMadsen

vi har snakket om at besøge pigernes reseve bedsteforældre. men vi ved ikk om de er hjemme så vi venter lige til de er stået op så vi kan ringe og spørge om vi må komme.

ellers tror jeg bare vi skal slappe af og lave ingen ting.

Anmeld

8. juni 2013

Victoria2013

Vi skal have lavet nogle praktiske ting herhjemme i weekenden... der skal tages vasketøj ned, støvsuges og ryddes op og holdes pænt. Håber lidt vi får det gjort i dag så vi slipper i morgen

og så vil jeg godt stene prinsesse-bryllup i eftermiddag

Anmeld

8. juni 2013

wamse

Vi tager en tur i Esbjerg fiskerimuseum  

Anmeld

8. juni 2013

MortilElias2010

Denisep skriver:

Ha en dejlig dag

Vi håber bestemt vejret arter sig til det bedre i løbet af dagen for det er da godt nok blevet halvkoldt udenfor - har nu været lækkert nok i nat at få en frisk brise ind i et meget isoleret hus hvor der bliver varmt under taget hvor vores soveværelser er  Men det til side så får vi besøg af min mands mors søster og mand - gammel onkel og gammel moster  Det er deres første besøg hos os her på Regnbuegården så vi glæder os til at vise dem rundt og især min mand glæder sig til at vise gammel onkel hans nye jagtmark  

Anmeld

8. juni 2013

gædde/gitte

Denisep skriver:

Ha en dejlig dag

STARTE FERIE!!!

14 dage med absolut ingen alarmer, planer og mobiler der ringer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.