Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Se svensk prinsesse bryllup.
BabyMus skriver: Se svensk prinsesse bryllup.
Denisep skriver: Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ? Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .Ha en dejlig dag
Ja som overskriften siger , hvad skal i så lave idag ? Vi havde håbet det havde været lidt bedre i vejret, ( det blæser godt her) og så være taget ud og bade . Men virker for koldt til det .Ha en dejlig dag
total afslapning med kæresten.. muligvis misbruge vores DVD samt CSI NY
Denisep skriver: Uh lyder også godt , tror jeg bare ikke den lille går med til :p
Uh lyder også godt , tror jeg bare ikke den lille går med til :p
Hi hi nej sikkert ikke. Men nu er jeg alene og syg, så det passer meget godt til mig. (:
Kan I ikke tage ud i naturen og lave noget andet, i stedet for at bade? Det er jo stadig godt vejr selvom det blæser og måske ikke lige er strandvejr. (:
Vi skal have lavet nogle praktiske ting herhjemme i weekenden... der skal tages vasketøj ned, støvsuges og ryddes op og holdes pænt. Håber lidt vi får det gjort i dag så vi slipper i morgen
og så vil jeg godt stene prinsesse-bryllup i eftermiddag
Vi tager en tur i Esbjerg fiskerimuseum
Vi håber bestemt vejret arter sig til det bedre i løbet af dagen for det er da godt nok blevet halvkoldt udenfor - har nu været lækkert nok i nat at få en frisk brise ind i et meget isoleret hus hvor der bliver varmt under taget hvor vores soveværelser er Men det til side så får vi besøg af min mands mors søster og mand - gammel onkel og gammel moster Det er deres første besøg hos os her på Regnbuegården så vi glæder os til at vise dem rundt og især min mand glæder sig til at vise gammel onkel hans nye jagtmark
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128